تاریخ انتشار: 1400/08/19 23:12
کد خبر: 30469

علی‌نژاد: نزدیک بود یک گل قشنگ بزنم

وینگر چپ آلومینیوم می‌گوید نمایش بهتری از مس داشتند و ضربه او باید تبدیل به گل می‌شد.
علی‌نژاد: نزدیک بود یک گل قشنگ بزنم

محمد علی‌نژاد با اشاره به تساوی آلومینیوم مقابل مس اظهار کرد: ما خیلی با برنامه وارد این بازی شدیم و برای تمام لحظات مسابقه برنامه داشتیم. ارتفاع شهر سرچشمه یک مقدار برای ما مشکل‌ساز شد، اما آب و هوای آنجا تقریبا مثل اراک بود و از نظر بدنی کم نیاوردیم و تا لحظه آخر برای برد تلاش می‌کردیم.

 

او ادامه داد: مس یکی، دو موقعیت داشت ولی ما بازی منطقی انجام دادیم و بی‌محابا حمله نمی‌کردیم. فرصت‌های ما بیشتر و خطرناک‌تر از مس بود و اگر بدشانس نبودیم، حداقل یکی، دو گل می‌زدیم. آقای خطیبی شناخت خوبی از مس داشت و نکاتی که گفته بود را انجام دادیم و خدا را شکر برای چهارمین بازی پیاپی شکست نخوردیم و روند خوبی که داشتیم را حفظ کردیم.

 

هافبک تکنیکی آلومینیوم که در دیدارهای اخیرشان نمایش خوبی داشته و در بازی مقابل مس رفسنجان هم نزدیک بود با نفوذ از سمت راست زمین یک گل بزند، گفت: واقعا حیف شد آن توپ به گل نرفت و نزدیک بود یکی از گل‌های قشنگ لیگ را بزنم. با اینکه دقت زیادی کردم ضربه خوبی به توپ بزنم، اما دروازه‌بان مس خیلی خوب توپ را بیرون کشید و اجازه نداد به گل برسیم.

علی‌نژاد با اشاره به شرایط آلومینیوم ابراز کرد: با تیم یکدست و همدلی که امسال در آلومینیوم جمع شده، خود بچه‌ها این تصور را دارند که سال خوبی خواهیم داشت و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. نباید با هشت امتیازی که گرفتیم، توقع از ما بالا برود ولی تمام بازیکنان آلومینیوم بزرگ فکر می‌کنند و با تمام وجود تمرین و بازی را انجام می‌دهند تا این روندی که تا اینجای فصل داشتیم را دنبال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xokzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر باشگاه آلومینیوم: می‌خواهیم پدیده این فصل باشیم