تاریخ انتشار: 1400/08/24 23:15
کد خبر: 30219

محروس: برای جبران نتایج قبل باید برابر ایران پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال سوریه گفت: در بازی های قبلی نتایجی را کسب کرده ایم که باید در بازی های آتی آن را جبران کرد و برای همین به پیروزی برابر ایران نیاز داریم.
محروس: برای جبران نتایج قبل باید برابر ایران پیروز شویم

 نزار محروس در آستانه بازی برابر ایران افزود: بازی فردا برای ما بسیار مهم است چرا که نتایجی به دست آمده که باید آن را جبران کرد تا امتیازهای لازم را به دست بیاوریم. تیم فوتبال سوریه در بازی برابر عراق به نتیجه تساوی دست یافت و ما باید در بازی های آینده برای برد و پیروزی به زمین برویم تا آنچه در بازی های قبلی اتفاق افتاده را جبران کنیم. 

وی ادامه داد: بازی با ایران بدون شک دیدار سختی خواهد بود چرا که تیم ملی ایران از قدرت خوبی برخوردار است و شخصیت قهرمانی دارد، آنها الان صدرنشین گروه هستند و شانس اول صعود به جام جهانی می باشند. 

 سرمربی تیم فوتبال سوریه تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم تا در بازی فردا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم، البته ما در بازی فردا برخی از چهره های خودمان را در اختیار نداریم اما بازیکنانی که به جای آنها به زمین می روند، جای خالی آنها را پر می کنند. 

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران رو در روی هم قرار خواهند گرفت.  این بازی در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqlnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اردوی تیم ملی در نوروز لغو شد