تاریخ انتشار: 1400/08/25 21:18
کد خبر: 30160

توضیحات باشگاه استقلال در مورد پرونده‌های باز؛ از استرا تا میلیچ

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) درباره تاریخ صدور رای دادگاه آندره‌آ ‌استراماچونی، پرونده پادوانی و ماجرای شکایت هرویه میلیچ‌ توضیحاتی را ارائه کرد.
توضیحات باشگاه استقلال در مورد پرونده‌های باز؛ از استرا تا میلیچ

«حامد افضلی» معاون بین‌الملل باشگاه استقلال امروز (سه‌شنبه) درباره تاریخ صدور رای دادگاه آندره‌آ ‌استراماچونی، پرونده پادوانی و ماجرای شکایت هرویه میلیچ‌ توضیحاتی را ارائه کرد.

افضلی در ابتدا در خصوص پرونده استراماچونی اظهار داشت: جلسه استماع (hearing) رسیدگی به پرونده استراماچونی به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه باشگاه استقلال مدارک و مستندات جدیدی را به دادگاه ارائه کرد. از هر طرف سه وکیل حضور داشته و از طرفین دعوی، افرادی به عنوان شاهد به جلسه دعوت شدند. تاریخ اولیه اعلام شده از سوی CAS برای صدور رای این پرونده ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود اما احتمال تعویق این تاریخ زیاد است.

وی افزود: این که می‌گویند در قرارداد استراماچونی بندی وجود دارد که باشگاه استقلال حق هرگونه شکایت را از خود سلب کرده، کذب محض است.

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال اضافه کرد: مدارک و مستندات درباره پرونده لئوناردو پادوانی به دادگاه عالی ورزش(CAS) ارائه شده و به احتمال بسیار زیاد یک جلسه رسیدگی آنلاین مشابه جلسه برگزار شده در پرونده استراماچونی، برگزار خواهد شد اما تاریخ آن هنوز اعلام نشده است.  باشگاه در فیفا به پرداخت صد هزار دلار محکوم شد و ما آماده پرداخت بودیم اما پادوانی قبول نکرد چون می‌خواست پرونده را به CAS ببرد.

افضلی افزود: دلیل پادوانی برای درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری، قصور پزشکی از سوی استقلال عنوان شده است. مستندات و دلایل کافی از سوی کادر پزشکی وقت استقلال به CAS ارسال شده که نه تنها قصور پزشکی را رد می‌کند بلکه نشان‌دهنده ارائه خدمات سریع هنگام حادثه و بعد از آن از سوی کادر پزشکی است.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود هرویه میلیچ از باشگاه استقلال شکایت کرده است، گفت: میلیچ‌ هنوز شکایت نکرده و مسوولان باشگاه با نماینده وی در حال مذاکره هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwr8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال به دنبال توافق با میلیچ و مذاکره با دیاباته