تاریخ انتشار: 1400/08/26 22:42
کد خبر: 30097

محسن عاشوری:اعتراض هواداران نسبت به شکسته تیم را مثبت ارزیابی می کنم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: انرژی خود را صرف حواشی نخواهم کرد و با قدرت برای تقویت مسایل فنی تلاش می‌کنم.
محسن عاشوری:اعتراض هواداران نسبت به شکسته تیم را مثبت ارزیابی می کنم

 محسن عاشوری عصر چهارشنبه در پایان دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب ۲ امتیاز از سه بازی اخیر برای خیبر نتیجه خوبی نیست، نتایج اول‌فصل و بازی‌های تدارکاتی، انتظارات را بالا برده است.

وی با بیان اینکه از مسیر اصلی خارج شده ایم ادامه داد: فوتبال بسیار سخت است به نحوی که اگر از مسیر صعود خارج شوید دچار چالش خواهید شد اما اکنون هفته ششم است، یک پنجم فصل را پشت سر گذاشته‌ایم و بسیاری از بازی ها باقی مانده است.

وی افزود: متاسفانه یک ضد حمله و خطای پنالتی موجب شد تیم ما ۲ بر یک عقب بیفتد اما با تلاش بسیار بازیکنان، توانستیم با وجود ۱۰ نفره شدن گل دوم و تساوی را به ثمر برسانیم.

عاشوری ادامه داد: در فضای مجازی مباحثی مطرح است که عده‌ای موافق حضور من در این تیم نبودند که پس از موفقیت خیبر در ابتدای فصل از آنها خبری نبود و اکنون با یک شکست و یک تساوی در ۲ هفته اخیر موجب حاشیه سازی علیه کادر فنی شده اند.

وی با اشاره به تجربه های شخصی خود از حواشی در زمان بازیکنی و مربیگری پرسپولیس اضافه کرد: فوتبال ورزش پر حاشیه‌ای است بنابراین هواداران باید تیم را تشویق کنند و به تصمیمات باشگاه احترام بگذارند.

وی ادامه داد: اعتراض هواداران نسبت به شکسته تیم را مثبت ارزیابی می کنم چرا که نشان می دهد خیبر نتایج خوبی را گرفته است اما در فوتبال برد، باخت و تساوی طبیعی است‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bowe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کامبک اخباری نخستین شکست عاشوری را به ارمغان آورد
سایپا تهران۲ - ۱خیبر خرم آباد