تاریخ انتشار: 1400/08/28 20:29
کد خبر: 29992

تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی/ 3 کارت زرد برای استقلالی‌ها

در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال در نیمه اول مقابل نساجی مازندران متوقف شد.
تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی/ 3 کارت زرد برای استقلالی‌ها

 تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر( بعد از حدود دو سال که ورود تماشاگران به دلیل ویروس کرونا ممنوع بود.) از ساعت 18 به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل  به پایان رسید.

داور:  علیرضا فغانی 

کمک داوران:   محمد رضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی

کارت زرد:  حسین مرادمند، محمد دانشگر ، ژستد( استقلال)

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب استقلال:  علیرضا رضایی،حسین مرادمند،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند،مهدی مهدی پور،کوین یامگا،امین قاسمی نژاد،جعفر سلمانی،رودی ژستد،محمد دانشگر و امیر حسین حسین زاده

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تیم نساجی مازندران:  علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

سرمربی: ساکت الهامی( به دلیل انضباطی از حضور روی نیمکت محروم است.)

 

دقیقه 9:

اولین اتفاق جدی مسابقه در این دقیقه رخ داد و نساجی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد. این ضربه را  کلانتری زد و رضایی دروازه‌بان استقلال  توپ را در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه 12:

استقلال صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما مدافعان پرتعداد نساجی توپ را زودتر از مهاجم استقلال مهار کردند.

دقیقه 14:

مهدی پور ضربه کاشته استقلال را روی دروازه فرستاد و  اسلامی بازیکن نساجی با یک ضربه سر دفع کرد ولی بعد از این صحنه از ناحیه سر دچار مصدومیت شد.

دقیقه 20:

شوت بازیکن استقلال را دروازه‌بان نساجی به راحتی مهار کرد.

دقیقه 22:

ضربه کاشته استقلال را مهدی‌پور روی دروازه نساجی فرستاد که حقیقی با مشت توپ را دور کرد اما بعد از برخورد با سیاوش یزدانی بازیکن استقلال هر دو مصدوم شدند. مصدومیت حقیقی ازناحیه کتف به نظر شدید بود و به همین دلیل مسابقه چند لحظه‌ای متوقف شد.

دقیقه 26:

ضربه کرنر استقلال را مدافعان نساجی دفع کردند و توپ برگشتی به را مرادمند به سمت دروازه نساجی شوت کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 28:

حسین زاده در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد اما شوت او بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد. ضربه کرنر به مرادمند رسید و شوت او در آستانه ورود به دروازه بود که حقیقی بازهم توپ را با یک واکنش خوب مهار کرد.

دقیقه 33: 

نساجی در یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد و توپ به حسن نجفی پاس داده شد که شوت او از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 36:

ضربه کرنر نساجی مازندران را مدافعان استقلال دفع کردند.

دقیقه 3+45

ژستد با یک پاس پشت دفاع صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما او نتوانست از این موقعیت تک به تک استفاده کند و به شدت با علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی برخورد کرد که داور به او کارت زرد نشان داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzdor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد می تواند آبستن حوادث بسیاری باشد

ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال!
استویان ورانیش به تهران می آید؟