تاریخ انتشار: 1400/08/29 14:24
کد خبر: 29953

محمدی: داوری برای فولاد خاص بود

جواد محمدی یکی دیگر از بازیکنان سابق استقلال است که در هوادار به بازی مشغول است.
محمدی: داوری برای فولاد خاص بود

حرف مشترک تمام بازیکنان هوادار این است که همه جوره در زمین خوب کار می‌کنند اما نمی‌دانند چه اتفاقی می‌افتد که با برد همراه نمی شود جواد محمدی در مورد شکست یک بر صفر شاگردان عنایتی مقابل فولاد به خبرنگار ما گفت: از لحاظ تاکتیکی تیم ما خیلی بهتر از فولاد ظاهر شد. من برای فولاد احترام قائل هستم ولی آقا رضا در یک هفته گذشته که تمرین کردیم به ما گفته بود که فولاد روی ایستگاهی تمرکز می کند تا از این طریق به گل برسد و دقیقاً هم همین شد و همچنین گفت ما هم از یک طریق می توانیم گل بزنیم و آن هم این است که از فضای پشت دفاع آنها استفاده کنیم. مشاهده کردید که اخراج بازیکن آنها زمانی بود که ما از پشت دفاع شان توپ گرفتیم. اگر به آمار هم دقت کنید تیم ما ۵۰۰ پاس داد و مالکیت توپ ما از فولاد بیشتر بود ولی روی یک اتفاق یا یک بدشانسی گل خوردیم که جبران کردنش سخت بود و بعد از این که حریف گل را زد به دفاع روی آورد و فقط زیر توپ می‌زدند. شیمبا هم آن  جلو تنها بود و هر توپی که می رسید برای او ارسال می‌کردند.

 

این بازیکن در مورد خطایی که ایمان موسوی رویش مرتکب شد و آیا واقعاً اخراج داشت یا خیر توضیح داد: بازیکن حریف اول دستم را کشید و من هم جلویش افتادم و مجبور شد من را بزند که در نهایت هم اخراج شد و به نظر من کاملا درست بود زیرا اگر خطا نمی کرد من با دروازه بان تک به تک می کشدم.

 

وی در خصوص صحبت رضا عنایتی در مورد اینکه کاش داور بازیکن حریف را اخراج نمی کرد زیرا تا آخر بازی سعی داشت این موضوع را جبران کند عنوان کرد: آقارضا عادت ندارد در مورد داوری صحبت کند و اولین بار بود که چنین مصاحبه‌ای در مورد داوری انجام داد. من هم می خواهم این را بگویم که  سوت های پنجاه پنجاه را یک بار هم به نفع ما نزد. کمک داور هم چندین بار با داور مشورت کرد ولی داور وسط اصلا گوش نکرد. من هم حس آقا رضا را دارم و احساس می کنم چون بازیکن حریف را اخراج کرد تا آخر بازی سعی در مدار داشت و با وجود اینکه چندین بار روی بازیکنان ما خطا شد اما داور حتی کارت زرد هم به آنها نشان نداد. بعد از قضیه اخراج داوری برای تیم فولاد خیلی خاص شده بود اینکه عمدی یا غیر عمد بود را واقعاً نمی‌دانم.

 

بازیکن هوادار در مورد قرعه سخت این تیم و بازی مقابل تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان و فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: تمام بازی ها در لیگ برتر سخت است و ما باید تلاش بیشتری کنیم و همه بچه‌ها پشت هم باشیم و تمرکزمان را بالا ببریم. از این به بعد هیچ بازی را نباید از دست بدهیم یا باید ببریم و یا مساوی کنیم و نباید هیچ باختی باشد. شب گذشته با بچه ها در رختکن هم قسم شدیم که از این به بعد قوی تر کار کنیم. ما نباید اجازه بدهیم یک امتیاز هم از دستمان برود.

 

محمدی در پایان در مورد دیدار پیش رو با تیم صدرنشین آلومینیوم اراک افزود: ما برای امتیاز بازی خواهیم کرد و باید ببینیم برای این هفته کادرفنی چه تصمیمی می‌گیرد اما همگی تابع تصمیمات آنها هستیم.در بازی‌های اخیر روی بدشانسی گل دریافت کردیم و امیدوارم جبران کنیم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که با برد همراه نمی شود اما تیم متفاوتی را از ما خواهید دید‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axm6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد جواد محمدی:دوست دارم بازهم با پژمان منتظری هم تیمی شوم
گفت و گو نوروزی:

حسینی: این برد زودتر باید اتفاق می‌افتاد
نباید در باد این پیروزی بخوابیم