تاریخ انتشار: 1400/09/04 22:44
کد خبر: 29646

سمیعی: سازمان لیگ با استقلال همکاری نمی کند

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال مدعی شده که سازمان لیگ در بحث تبلیغات محیطی با این باشگاه همکاری نکرده است.
سمیعی: سازمان لیگ با استقلال همکاری نمی کند

سازمان لیگ امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که دخالت باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی تخلف است. در قسمتی از این اطلاعیه آمده است: از باشگاه‎ها خواستیم که مدارک تشریفات انتخاب کارگزار محیطی و تضامین لازم را تا اول آذر ارائه کنند اما هیچ مدرکی داده شد. بنابراین هرگونه دخالت باشگاه‎ها در تبلیغات محیطی تخلف بوده و موجب لغو مسابقه یا تغییر استادیومِ بازی خواهد شد.

 

این مسئله باعث واکنش رسمی باشگاه استقلال شد. فرشید سمیعی معاون حقوقی آبی پوشان در این باره اظهار داشت: من از این بیانیه‌های پی‌درپی که صادر می‌شود، تعجب کردم. به این دلیل که ما در جلسه‌ای که در وزارت ورزش حضور داشتیم، به جمع‌بندی نهایی رسیدیم. در آن جلسه قید شده بود و طرفین یعنی وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ مصاحبه‌ای انجام ندهند اما یکی از مسئولان سازمان لیگ فردایش مکررا مصاحبه کرد و تاییدی بر حرف‌های ما داشت که تبلیغات محیطی واگذار شده است. او تایید کرد که تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال واگذار شده است و تبلیغات محیطی باشگاه از طریق کارگزار باشگاه استقلال انجام می‌شود. او توضیحات دیگری هم درباره سه کارگزار داد. تنها موضوعی که راجع به آن حل نشد، در مورد مقدار تضامین خاص بود.

 

وی ادامه داد: آن‌جا به پیشنهاد معاونت وزارت قرار شد از یکی از نهادهای نظارتی مرتبط با قوه قضاییه استعلام شود. این جواب تا روز دوشنبه طول کشید. کارگزار از قبل کلیه کارهای بانکی‌اش را انجام داده بود و آماده صدور ضمانت‌نامه بانکی بود بلافاصله نامه‌ای از سوی باشگاه استقلال به سازمان لیگ زده شد که خودشان را به عنوان ذی‌نفع به بانک ما معرفی کنند. یا اگر امکان امضای قرارداد نیست، این که فرمت قرارداد را ارائه کنید. آگاهان به امور بانکی می‌دانند که برای این که ضمانت‌نامه‌ای به ذی‌نفعی شخصی چه حقیقی و چه حقوقی صادر شود لازم است که ایشان به عنوان ذی‌نفع خودش را معرفی کند و اگر قرارداد ارائه نمی‌شود، تیپ قرارداد ارائه شود.

سمیعی در پایان گفت: با این حال سازمان لیگ فوتبال به نامه‌های ما پاسخ نداد. دوباره ما امروز صبح نامه زدیم و در طی این مدت وزارت ورزش به عنوان حکم ناظر بر ماجرا بود. تا امروز این همکاری برای صدور ضمانت‌نامه انجام نشده است. هواداران بدانند که ضمانت‌نامه تبلیغات محیطی از آن روزی که مقرر شده بود استعلام از آن نهاد نظارتی بیاید، آماده صدور بود و علت عدم صدور، عدم همکاری سازمان لیگ بوده است. هیچ مشکل دیگری وجود ندارد و من از برخی بیانیه‌ها تعجب می‌کنم. مصاحبه‌های مسئولان سازمان لیگ تاییدی بر حرف‌های بنده است. تضامین از مدت‌ها قبل آماده صدور است و الان مشخص است با چه درصدی و به چه شکلی صادر شود و فقط همکاری سازمان لیگ را می‌طلبد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjona

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به دنبال پیدا کردن راه دروازه حریفان