تاریخ انتشار: 1400/09/16 20:20
کد خبر: 29005

زمان اعتماد به قاسمی نژاد رسیده است؟

با توجه به ضعف استقلال در خط حمله و در دیدارهای گذشته، ممکن است آبی ها از امین قاسمی نژاد در دیدار با پیکان استفاده کنند.
زمان اعتماد به قاسمی نژاد رسیده است؟

استقلال مدل 1400 هر چقدر که در خط دفاعی خوب و موفق عمل کرده، در خط حمله نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. آبی پوشان پس از جدایی دو مهره کلیدی خود به نام های مهدی قایدی و شیخ دیاباته، دست روی رودی ژستد، کوین یامگا و امین قاسمی نژاد گذاشته و محمدرضا آزادی در کنار امیرحسین حسین زاده را نیز به عنوان عناصر تهاجمی جذب کردند.

 

با این حال، بجز حسین زاده عملکرد سایرین رضایت بخش نبوده که البته به قاسمی نژاد و آزادی آنچنان فرصت حضور در زمین و درخشش با لباس استقلال داده نشده است اما ژستد و یامگا از زمان پیوستن به این تیم در ترکیب اصلی حضور داشته اند و با این وجود، یامگا تاکنون 3 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیمش است اما این بازیکن نیز در دیدارهای اخیر فرصت های گلزنی متعددی را از دست داده است.

 

قاسمی نژاد که در این تابستان با انتقالی پر سر و صدا راهی استقلال شد، همچنان به دنبال یک فرصت و اعتماد از سوی کادرفنی برای نشان دادن توانایی هایش است. او تاکنون 7 بار برای آبی های پایتخت به میدان رفته که در 3 دیدار برابر فجرسپاسی، نساجی و گل گهر از ابتدا به میدان رفته است.

 

دیدار با فجر در زمین ناهموار حافظیه شیراز برگزار شد و در تقابل با گل گهر نیز خود قاسمی نژاد تا یک ساعت قبل از آغاز بازی از حضور در ترکیب اصلی اطلاع نداشت و این مسائل سبب شد او نتواند آنچنان باید و شاید برای تیمش بدرخشد.

 

حالا ضعف استقلال در خط حمله ممکن است سبب شود تا این بازیکن یک بار دیگر در پیشانی خط حمله برای آبی های پایتخت به میدان برود. در صورتی که قاسمی نژاد برابر پیکان فرصت حضور در میدان را به دست آورد، با نهایت توان تلاشش را به کار می گیرد تا ثابت کند جای او روی نیمکت ذخیره ها نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axxpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده نیمکت نشین شدن ستاره تازه وارد استقلال مقابل الهلال لو رفت