تاریخ انتشار: 1400/09/23 20:33
کد خبر: 28641

کارشناس داوری: در بازی سپاهان و استقلال صحنه مشکوکی نبود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: عملکرد داور دیدار استقلال و سپاهان را مطلوب ارزیابی می کنم؛ او تصمیم‌های درستی گرفت و در تمامی موارد نزدیک به صحنه‌ها بود.
کارشناس داوری: در بازی سپاهان و استقلال صحنه مشکوکی نبود

نوذر رودنیل روز سه‌شنبه اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان حساسیت های خاص خود را داشت اما بیژن حیدری قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشت و عملکرد موفقی داشت.

وی ادامه داد: در این بازی ۳۸ خطا را شاهد بودیم اما داور در تمامی صحنه ها نزدیک به محل برخوردها بود و دوندگی او باعث شد تا تصمیم های درستی بگیرد. البته نباید از نقش موثر و عملکرد خوب کمک داورها هم بگذریم و در کل باید به تیم داوری نمره قبولی داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: در این بازی شاهد صحنه هایی بودیم که حتی می تواند کلاس آموزشی هم باشد. به عنوان مثال در یک صحنه خطایی در محوطه جریمه صورت گرفت که قانون می گوید در این شرایط باید مهاجمان بیرون از محوطه جریمه باشند اما در آن صحنه به دلیل اینکه یکی از مهاجمین داخل محوطه بود داور به درستی تکرار ضربه را دستور داد که کاملا درست بود.

رودنیل به شرایط نیمکت ها هم اشاره کرد و گفت: باید به یک نکته مهم توجه داشت، وقتی بازیکن ببیند که نیمکت نشین ها به ویژه کادر فنی به صحنه هایی اعتراض دارند به تصور این که حرفشان درست است آنها هم گلایه خود را نشان می دهند و همین مساله باعث می شود تا تمرکز داور از بین برود. نیمکت ها باید به تصمیم داور احترام بگذارند تا در زمین نیز شاهد تمرکز بالای داور و بازیکنان باشیم و در این صورت شرایط و وضعیت بهتری را در زمین بازی شاهد خواهیم بود. 

گفتنی است دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان و صدرنشینی شاگردان مجیدی به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdajp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: برای هجومی شدن تیم نیاز به زمان داریم