تاریخ انتشار: 1400/09/27 20:21
کد خبر: 28471

اختصاصی/ پرسپولیس/ ویستا توربین/ حریفان تکراری ولی همیشه خطرناک

مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی از یکشنبه هفته جاری پیگیری می شود که در یکی از مسابقات پرسپولیس میزبان تیم دسته اولی ویستا توربین خواهد بود. البته این مسابقه روز دوشنبه برگزار می شود، به این دلیل که روز قبل آن استقلال باید به مصاف نود ارومیه برود و در یک روز نمی توانند دو بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.
اختصاصی/ پرسپولیس/ ویستا توربین/ حریفان تکراری ولی همیشه خطرناک

پس از گذشت سه مرحله از مسابقات جام حذفی که البته خیلی از این تیم ها قبل از بازی ها از رقابت ها کنار کشیدند، این بار چون پای تیم های لیگ برتری و لیگ دسته اولی در میان است، قطعا خبری از انصراف نخواهد بود.

در این مرحله پرسپولیس مثل هر سال با تیم های ناشناخته ای بازی خواهد کرد. فصل گذشته تیم های مس نوین و شاهین بندر عامری حریفان اول و دوم سرخپوشان پایتخت بودند که این فصل تیمی به نام ویستا توربین حریف شاگردان گل محمدی خواهند بود. ویستا توربین تیم تازه‌ تاسیسی است که همین فصل گذشته توانست راهی لیگ دسته اول شود. فصل گذشته‌ هدایت این تیم را فرشاد پیوس برعده داشت، ولی الان میلاد بلادی سرمربی ناشناخته آن را برعهده دارد. این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول نیز نتایج جالبی نگرفته و الان با یازده امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفته است. ناگفته نماند، بازیکنان چندان مطرحی نیز در این تیم حضور ندارند و اکثرا نفراتی در آن بازی می کنند که بیشتر در سابقه بازی در دسته اول و دوم را در کارنامه دارند.

با این حال، چنین تیم هایی برای دیده شدن و شگفتی سازی پا به میدان مسابقات حذفی می گذارند و خود کادر فنی و بازیکنانش نیز به خوبی می دانند، جدال برای قهرمانی برای آنها یک رویاست که خیل مشکل می توان از دست غول‌های لیگ برتری جام گرفت. البته فراموش نشود، همین مسابقات است که یک تیم ناشناخته را بر سر زبان‌ها می اندازد و قطعا مسوولان باشگاه از اینکه با تیمی مثل پرسپولیس روبروی می شوند، بسیار خوشحال هستند.

 خوشحال از این جهت که بزرگترین تبلیغات برایشان صورت می گیرد و همین بازی است که ویستا توربین را به عموم نشان خواهد داد.

حال از تیم دسته تازه‌ تاسیس که بگذریم؛ به پرسپولیسی می رسیم که خاطرات خوبی از این دست تیم ها ندارد و گاهی وقت ها همین تیم ها باعث حذف شان نیز شده است. تیمی مثل قشقایی شیراز که از لیگ دو آمد و تیم خوب برانکو را حذف کرد. شاید ویستا توربین، قشقایی نشود ولی قطعا برای دیده شدن می آید و نه گل محمدی این تیم را دست کم می گیرد و نه شاگردانش که در دو سال اخیر تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند، ولی مقابل استقلال حذف شده اند.  صعود هر دو تیم استقلال و پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهای شاید دربی دیگری را به همراه داشته باشد. دربی که خیلی ها دوست دارند باز هم در جام حذفی رخ دهد و تیم های برنده و بازنده داشته باشد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk9mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده باش یحیی به چند بازیکن نیمکت‌نشین/ ترکیب سرخ‌ها زیر و رو می‌شود