تاریخ انتشار: 1400/10/02 13:09
جنگ تیم های سخت بباز
کد خبر: 28256

ساکت الهامی در دوئل با ربیعی قرار خواهد گرفت

از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر ، مس رفسنجان میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود.

ساکت الهامی در دوئل با ربیعی قرار خواهد گرفت

این رقابت در شرایطی رقم میخورد که شاگردان الهامی رقابت هفته گذشته خود را با تساوی پشت سرگذاشتند و مس رفسنجان هم به یک تساوی بدون گل در مقابل فجر سپاسی رضایت داد.

 شاگردان ساکت الهامی از ابتدای فصل تاکنون نشان داده اند تیم آماده ای راهی رقابت ها کرده اند و با شایستگی تمام در برابر رقبای خود جنگیده اند.

نساجی با به ثمر رساندن 9 گل در 10 بازی گذشته خود از خط حمله نسبتا خوبی برخودار است و با خوردن یازده گل در خط دفاعی کمی سست بنظر میرسد.

نساجی هم اکنون با 11 امتیاز در جایگاه دهم جدول ایستاده و برخلاف جایگاهی که در جدول دارد فوتبال زیبا و چشم نوازی را از خود به نمایش میگذارد.

درسوی مقابل مس رفسنجان با هدایت ربیعی ابتدای فصل را ناامید کننده آغاز کرد و در جمع قعر نشینان به سر می‌برد اما از هفته ششم به بعد وضعیت مطلوبی را تجربه کرد و خودش را تا پنجمین رده ی جدول بالا کشید.

مس با به ثمر رساندن 13 گل در 10 بازی خط حمله زهر داری را در اختیار دارد و باخوردن تنها 7 گل در فاز دفاعی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

حالا باید دید تقابل ساکت الهامی که سودای کسب سه امتیاز را دارد تا خودش را از میانه های جدول جدا کند با محمد ربیعی که میخواهد در جمع بالا نشینان بماند چه نتیجه ای در برخواهد داشت؟

شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egkkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری دیدار تدارکاتی نساجی و مس با 6 گل

ربیعی: همه بازیکنان ما جزو تیم اول هستند
فردا به چند نفر استراحت می دهیم؛