تاریخ انتشار: 1400/10/08 11:36
کد خبر: 27944

طارمی بهترین لژیونر سال آسیا/ایران سومین کشور برتر قاره کهن شد+عکس

مهاجم تیم ملی کشورمان با درخشش به همراه پورتو بهترین لژیونر سال 2021 آسیا لقب گرفت.
طارمی بهترین لژیونر سال آسیا/ایران سومین کشور برتر قاره کهن شد+عکس

 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در گزارشی به رکوردداران حضور در لیست نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا در طول سال 2021 پرداخت.

AFC در این گزارش به بازیکنان رکورددار حاضر در لیست نامزدهای بهترین لژیونر هفته در طول یک سال پرداخت و همچنین کشورهایی که بیشترین سهم را در لیست ها داشتند را معرفی کرد.

سایت AFC در این زمینه نوشت:به صورت هفتگی در طول سال 2021، 10 لژیونر برتر را معرفی کرده ایم. اینها بازیکنانی هستند که برجسته بودند.

در طی 12 ماه گذشته، در مجموع 35 نظرسنجی بهترین لژیونر هفته آسیا را منتشر شده که 10 بازیکن برتر آسیایی که در هفت روز گذشته در خارج از قاره حضور داشتند را معرفی کردیم و هواداران با آارء خود بهترین هفته را انتخاب می کردند. 
 
در مجموع، 115 بازیکن از 17 کشور AFC حداقل یک بار در لیست هفتگی حضور داشتند که درخشش فوتبالیست های آسیایی - زن و مرد - در همه جا از بزرگترین لیگ های اروپا گرفته تا مسابقات در آفریقا و آمریکای شمالی به چشم می خورد.
 
با نزدیک شدن به پایان سال 2021، ما اعداد و ارقام را به صورت جزئی منتشر کردیم تا بازیکنانی را برجسته کنیم که بیش از هر کس دیگری در بین 10 نامزد لژیونر هفته آسیا بودند و ثبات مثال زدنی آنها شایسته قدردانی است.

در لیست ارائه شده AFC از بهترین بازیکنان لژیونر سال آسیا بنا به تعداد قرار گرفتن نام آنها در لیست نامزدهای بهترین لژیونر هفته قاره کهن، نام 4 بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان دیده می شود.

*طارمی بهترین لژیونر سال آسیا/قلی زاده، آزمون و صیادمنش در لیست بهترین ها

علی قلی زاده هافبک طراح شارلروا بلژیک و تیم ملی کشورمان با 8 بار نامزد شدن در طول سال 2021 به عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا در رده نهم بهترین لژیونرهای سال قاره کهن ایستاد.

 سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت با 9 بار نامزدن شدن در لیست بهترین های هفته آسیا در رده هشتم بهترین لژیونرهای سال آسیا ایستاد.

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی کشورمان با درخشش با زوریا اوکراین 11 بار در لیست نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا در سال 2021 قرار گرفت تا چهارمین لژیونر برتر سال قاره شود.

مهدی طارمی ستاره پورتو و تیم ملی کشورمان نیز با عملکرد درخشان در لیگ پرتغال با 20 بار نامزد شدن برای کسب جایزه بهترین لژیونر هفته آسیا به عنوان بهترین لژیونر سال قاره کهن انتخاب شد.

*ایران سوم آسیا در رده بندی داشتن بیشترین لژیونرهای برتر 

در رده بندی اعلامی AFC برای کشورهایی آسیایی که بیشترین سهم از لژیونرها را در لیست بهترین ها داشتند. کشورمان با 19 بازیکن در لیست بهترین ها داشته که 4 بازیکن از 12 بازیکن برتر از جمله مهدی طارمی، بازیکن برتر جدول ما، را در اختیار داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz65x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از طارمی مهاجم پرداخت