تاریخ انتشار: 1400/10/18 21:53
کد خبر: 27463

غفوری: حذف از آسیا یک فاجعه ملی است

کاپیتان استقلال گفت: حذف از آسیا فاجعه بود و هیچ کس هم مسئولیت آن را قبول و عذرخواهی نمی‌کند.
غفوری: حذف از آسیا یک فاجعه ملی است

ووریا غفوری پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از 7 مسابقه بود که توانستم شرایط مسابقه را پیدا کنم.  خیلی فرصت آماده سازی نداشتم، اما باز هم خوب بود و توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

وی ادامه داد: وقتی تیم صدر جدول است، رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و اعتماد به نفس بیشتری می‌گیریم و قطعا در نیم فصل دوم قوی تر می‌شویم و روند خوب را ادامه می‌دهیم.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه مجیدی گفته است تا زمانی که غفوری جام را بالای سر نبرد، چیزی تمام نشده است، گفت: همه ما برای یک هدف می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم ما و هواداران لیاقت قهرمانی را دارد. خیلی به تیم ما در این مدت ظلم شد و آخرین ضربه ای هم که خوردیم، همین حذف از آسیا بود. این یک فاجعه ملی است و نمی‌توان آن را توجیه کرد.

غفوری ادامه داد: دستگاه‌های عریض و طویل شان نمی‌تواند به این فوتبال سر و سامان دهند. آدم های سیاسی زیادی در فوتبال دخالت می‌کنند، اما الان یک نفر نیست که پاسخگو باشد. نه مجلس و نه وزارت و نه مدیرانی که بودند، هیچ کدام جوابگو نیستند. همه پشت این اتفاق پنهان می‌شوند و هیچ کس مسئولیت را قبول و عذرخواهی نمی‌کند. حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردند و این فاجعه است.

وی در مورد اینکه آیا انگیزه شما برای ادامه کار کم می‌شود یا خیر، عنوان کرد:  هر باشگاهی تلاش می‌کند که در بالاترین سطح باشد، اما وقتی این شانس را از او می‌گیرند، قطعا لطمه می‌خورد. تیم ما برای جام داخلی انگیزه زیادی دارد، اما این دلیل نمی‌شود که از این مسئله بگذریم و ضربه بزرگی برای فوتبال ایران بود.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه فوتبال ما آماتور است، تاکید کرد: فوتبال ما آماتور است که سر و شکل حرفه ای به آن می‌دهیم. با این رویه نمی توانستیم موفق شویم. این اتفاق فاجعه بود و امیدوارم آنهایی که خودشان را به خواب زدند و همیشه ماست مالی می‌کردند، از خواب بیدار شوند و یک سر و سامانی به این فوتبال بدهند.

غفوری در مورد اینکه آیا مدیران قبلی کم کاری کردند، یا خیر، عنوان کرد:  خیلی مشخص است. بالاترین نهاد ورزش وزارت ورزش و بالاترین شخص هم وزیر است، بارها از خصوصی سازی حرف زده شده و مثلال تا پایان فصل این اتفاق می‌افتد، اما دست هایی پشت پرده است که نمی‌خواهد این دو باشگاه خصوصی شوند. آنها دوست دارند یک فوتبال بی شخصیت و محتاج که توان ندارد، باشد و کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرد و از این طرف و آن طرف یک قطره پولی بریزند و همیشه بدهکار و ورشکسته باشد. دست های پشت پرده همان هایی هستند که نمی‌خواهند فوتبال به اهالی فوتبال واگذار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaonl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا و استرس صعود