تاریخ انتشار: 1400/11/19 13:26
کد خبر: 26118

آل نعمه: روزهای خوب فولاد با این بازیکنان بزرگ

مدافع سابق فولاد اعتقاد دارد پرسپولیس همانند همیشه کار نکرد و قهرمانی در سوپرجام حق شاگردان جواد نکونام بود.
آل نعمه: روزهای خوب فولاد با این بازیکنان بزرگ

احمد آل نعمه که بعد از چند سال حضور در فولاد به عنوان پیشکسوت این تیم محسوب می‌شود در مورد پیروزی فولاد در سوپرجام به خبرنگار ما گفت: به باشگاه بزرگ فولاد خوزستان به دلیل قهرمانی در بازی سوپرجام تبریک می گویم. روز گذشته فولاد خیلی با برنامه بازی کرد و حقش بود که قهرمان این جام شود. اللخصوص در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و جدا از گلی که به ثمر رساند یکی دو موقعیت خوب دیگر هم داشت و موقعیت آنچنانی به تیم خوب پرسپولیس ندارد و فکر می‌کنم فولاد خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بود.


او در مورد اضافه شدن چند بازیکن به فولاد از جمله رضاوند، خلعتبری و آقاسی ادامه داد: تیم فولاد در نیم‌فصل اول سختی های زیادی کشید و تقریباً در تمام بازی هایش با یک ترکیب وارد زمین شد و دلیلش این بود که در خیلی از پست‌ها بازیکن کم داشت و فکر می کنم هر سه بازیکنی که جذب کرده خیلی خوب هستند به نظرم باز هم به بازیکن نیاز دارد و کوشکی هم از بازیکنان بسیار خوب نیم فصل اول لیگ ما بود که به فولاد اضافه شد و در آینده خیلی بهتر می‌توانند نتیجه بگیرند. امیدوارم فولاد در نیم فصل دوم بتوانند نتایج نیم فصل اول را جبران کند.


آل نعمه در مورد انتقاد برخی مبنی بر وقت‌کشی فولاد گفت: به نظر من فولاد اصلا وقت کشی نکرد و هرگز قصد نداشتند بازی را بخوابانند و شما مشاهده کردید در ده دقیقه پایانی خیلی مسلط درنیمه پرسپولیسی ها حفظ توپ می کردند به نظرم بسیار عالی کار کردند و توانستند جام را هم به دست بیاورند‌‌.

بازیکن سابق فولاد در مورد اینکه آینده این تیم را چطور پیش بینی می کند گفت: آینده این تیم با نفراتی که اضافه کردند بهتر خواهد شد. بازیکنانی که گرفتن از باشگاه های بزرگی هستند و خودشان هم بازیکنان بزرگی هستند و قطعا می‌توانند به تیم کمک کنند.


مدافع سابق فولاد در مورد خداحافظی اکبریان و کمک هایش از جامعه داوری بعد از این دیدار گفت: جا دارد یک خسته نباشید به آقای اکبریان بگویم. امیدوارم ایشان در ادامه زندگی موفق باشد. تیم داوری در بازی دیروز خیلی خوب سوت زد و فکر می کنم اخراجی ها و کارت هایی که دادند درست بود. تیم داوری واقعا در یک بازی سنگین و حساس توانستند سر بلند از زمین بیرون بیاید.


او در مورد اینکه پرسپولیس برای اولین بار سوپرجام را واگذار کرد گفت: روز گذشته پرسپولیس آن تیم  همیشگی نبود و انتظار من از پرسپولیس این بود که همانند بازی‌های گذشته خیلی هجومی کار کند و فوتبال روانی که در چند سال گذشته ارائه می داد شاهدش نبودیم. قطعا قهرمانی حق فولاد خوزستان بود زیرا خیلی بهتر از پرسپولیس کار کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra9gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاپیتان استقلال خوزستان به این تیم بازگشت