تاریخ انتشار: 1400/11/19 21:11
کد خبر: 26104

صعود استقلال به جمع ۸ تیم پایانی با عبور سخت از پیکان

تیم فوتبال استقلال در دیدار خارج از خانه خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مقابل پیکان به پیروزی دست یافت.
صعود استقلال به جمع ۸ تیم پایانی با عبور سخت از پیکان

پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه پاس قوامین میزبان استقلال بود که پس از 120 دقیقه تلاش، با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود شکست خورد. ارسلان مطهری در دقیقه دوم وقت‌های اضافه اول (دقیقه 92) موفق شد دروازه پیکان را باز کند.

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی (38 - دانیال جهانبخش)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی (98 - محمدمهدی محبی)، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده (90 - منصور باقری)، ایمان اکبری، مجتبی حقدوست (98 - پیمان رنجبری)، محمدحسین فلاح (100 - امیرحسین غلامی) و غلامرضا ثابت ایمانی.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (73 - جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری (73 - ارسلان مطهری)، کوین یامگا (106 - سبحان خاقانی)، امیرحسین حسین‌زاده (101 - روزبه چشمی) و آرمان رمضانی (46 - رودی ژستد).

داور: بیژن حیدری

نیمه اول
دقیقه 12:
 نفوذ استقلالی‌ها به عمق دفاع پیکان فرصتی را برای آرمان رمضانی فراهم کرد که ضربه این بازیکن به مدافعان برخورد تا موقعیت از دست برود.

دقیقه 22: اسماعیل بابایی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 26: محمدحسین فلاح پس از عبور توپ از میان پاهای وریا غفوری وارد محوطه جریمه استقلال شد که ضربه او با حضور به موقع سیاوش یزدانی تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 30: استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال مهدی مهدی‌پور و ضربه سر محمد دانشگر، موقعیتی را برای این تیم ایجاد کرد و در نهایت توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: مجتبی حقدوست از سمت چپ ارسالی روی دروازه استقلال داشت که تعلل سیاوش یزدانی در دفع توپ، موقعیتی را برای محمدحسین فلاح ایجاد کرد که علیرضا رضایی در آستانه تبدیل این موقعیت به گل، مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 40: مهدی مهدی‌پور از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 44: کرنر ارسالی محمدجواد آزاده روی دروازه استقلال با ضربه سر محمدعلی فرامرزی همراه شد که رضایی توپ را بار دیگر به کرنر فرستاد.

دقیقه 45: بار دیگر کرنر به شکلی خطرناک روی دروازه استقلال ارسال شد که این بار ضربه سر ابراهیم صالحی از کنار دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه 54:
 پیکانی‌ها ارسالی روی دروازه استقلال داشتند که ضربه سر محمدحسین فلاح با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه رضایی عبور کرد.

دقیقه 55: سانتر ارسالی بازیکنان پیکان این بار از سمت چپ را رضایی مشت کرد که در ادامه شوت دانیال جهانبخش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 57: نفوذ به عمق دفاع استقلال مجتبی حقدوست را در موقعیت تک به تک با علیرضا رضایی قرار داد که دروازه‌بان استقلال موفق به دفع توپ شد تا موقعیت خوب پیکانی‌ها از دست برود.

دقیقه 63: زبیر نیک‌نفس در محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال کرد که فرهاد مجد کرمانشاهی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 67: غلامرضا ثابت ایمانی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 76: سامان فلاح قصد داشت مقابل دروازه استقلال با یک ضربه قیچی برگردان دروازه این تیم را تهدید کند که پس از برخورد ضربه پای او به صورت محمد دانشگر، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 82: زبیر نیک‌نفس با حرکتی به سمت دروازه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن به اوت رفت.

وقت اضافه
دقیقه 92:
 ارسال جعفر سلمانی روی دروازه پیکان با قطع توپ عالی ارسلان مطهری تبدیل به گل شد.

دقیقه 101: پس از اینکه علیرضا رضایی با دفع توپ مانع از گلزنی پیکانی‌ها شد، غلامرضا ثابت ایمانی از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که ضربه غافلگیر کننده این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه، به اوت رفت.

دقیقه 105: ارسال از روی یک ضربه ایستگاهی به داخل محوطه جریمه استقلال، در دهانه دروازه با ضربه‌ای همراه شد که می‌توانست تبدیل به گل شود، اما علیرضا رضایی توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 113: ارسلان مطهری به دلیل ضربه زدن به توپ پس از سوت داور، کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش تسنیم، به این ترتیب استقلال به همراه پرسپولیس، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، نساجی مازندران، مس کرمان، خیبر خرم‌آباد و خلیج‌فارس ماهششهر که پیش از این صعود کرده بودند، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399zbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارژ مالی استقلالی ها قبل از بازی با پیکان