تاریخ انتشار: 1400/11/24 12:16
کد خبر: 25938

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن

ممکن است که فرهاد مجیدی در دیدار امروز برابر ذوب آهن، از دو بازیکن جدیدش در ترکیب اصلی استفاده کند.
ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن

استقلال که امیدوار است رقبایش در بازی های امروز امتیاز از دست بدهند، برای حفظ صدرنشینی محکوم به پیروزی برابر ذوب آهن است. شاگردان فرهاد مجیدی پس از دو پیروزی روحیه بخش برابر هوادار و پیکان، اکنون با انگیزه دوچندان درصدد غلبه بر تیم مهدی تارتار هستند.

استقلال در دیدار رفت با 2 گل کوین یامگا به برتری رسید و در 4 دیدار گذشته خود، با پیروزی زمین بازی را ترک کرده اما در سمت مقابل ذوبی ها با تنها یک تساوی از 4 بازی قبلی خود، به مصاف صدرنشین لیگ برتر می روند و همین مسئله سبب شده تا آبی پوشان به دنبال ثبت پنجمین پیروزی متوالی خود باشند.

* بازگشت حسینی به قفس توری
در دیدار جام حذفی، علیرضا رضایی فرصت حضور در دروازه استقلال را داشت و عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. حسین حسینی نیز در آمادگی کامل به سر می برد و مجیدی دغدغه شیرینی برای انتخاب گلر شماره یک تیمش دارد و با این حال شانس حسینی برای بازگشت به ترکیب بیشتر است.

 

 

* چشمی جانشین یزدانی محروم
پس از اخراج سیاوش یزدانی در بازی برابر هوادار، حالا روزبه چشمی فرصت بازگشت دوباره به ترکیب استقلال را پیدا کرده است. بازیکن باتجربه آبی ها می تواند جای خالی مدافع اصلی تیم مجیدی را در ترکیب این تیم پر کند و کادرفنی نیز روی توانایی های او حساب ویژه ای باز کرده است.

حسین مرادمند زوج یزدانی در خط دفاعی، امروز تجربه جدیدی را در کنار چشمی خواهد داشت. علاوه بر این دو، محمد دانشگر نیز به عنوان سومین نفر از ترکیب خط دفاعی استقلال، به میدان خواهد رفت.

 

 

* میانه میدان، دست نخورده باقی می ماند
مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس دو بازیکن خط میانی استقلال که در هفته های گذشته به هماهنگی بالایی دست یافته اند، امروز نیز همچون دیدارهای قبل برای آبی ها به میدان می روند. دو بازیکنی که عملکرد خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشته اند و عصای دست مجیدی در بازی های استقلال بوده اند. مهدی پور همچنین فرصت حضور در برابر تیم سابقش را به دست خواهد آورد.

* در انتظار نخستین بازی حردانی؟
با جذب صالح حردانی، اکنون یکی از نکات مبهم در ترکیب استقلال انتخاب بازیکن سمت راست آبی هاست. وریا غفوری در این فصل و با وجود مصدومیت های طولانی مدت، عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و از بازیکنان مثمر ثمر استقلال بوده است. حالا باید دید مجیدی چه تصمیمی برای سمت راست تیمش دارد و احتمال بازی کردن حردانی نیز وجود دارد.

 

 

* آمانوف جانشین سلمانی می شود؟
عزیزبک آمانوف ازبکستانی، آخرین و جدیدترین بازیکن استقلال است که از لوکوموتیو تاشکند به این تیم پیوست. این بازیکن 24 ساله توانایی بازی در چندین پست از جمله هافبک چپ را دارد و مجیدی علاقه دارد هر چه زودتر از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند تا او نیز به شرایط بازی برسد.

 

* بازگشت ژستد به ترکیب اصلی
رودی ژستد در دیدار برابر پیکان کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به زمین مسابقه آمد. او حالا برابر ذوب آهن مجددا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت تا توان هجومی تیمش را افزایش دهد. کوین یامگا دیگر بازیکن خارجی آبی ها نیز در خط حمله و در کنار ژستد بازی خواهد کرد تا هر 3 بازیکن خارجی استقلال از ابتدا به میدان بروند. امیرحسین حسین زاده نیز پشت سر این دو نفر و به عنوان دیگر بازیکن تهاجمی آبی پوشان بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن:
حسین حسینی – روزبه چشمی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – صالح حردانی – عزیزبک آمانوف – امیرحسین حسین زاده – کوین یامگا – رودی ژستد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n957o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال در بازی با ذوب‌آهن می تواند از بازیکن جدیدش استفاده کند؟