تاریخ انتشار: 1400/11/24 13:04
کد خبر: 25935

سرپرست شرکت ذوب آهن:در صورت شکست استقلال،اعضای تیم پاداش می‌گیرند

سرپرست مدیرعاملی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت: به لطف خدا و تلاش مجموعه،ان‌شاالله باشگاه به جایگاه واقعی خودش می‌رسد و ققنوس ذوب‌آهن از خاکستر برخواهد خواست.
سرپرست شرکت ذوب آهن:در صورت شکست استقلال،اعضای تیم پاداش می‌گیرند

ایرج رخصتی در خصوص فعالیت‌های باشگاه ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: با تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع)، روز پدر و ماه رجب خدمت همه عزیزان و هواداران ذوب آهن اعتقاد دارم این باشگاه کاملا فرهنگی و ورزشی است که روحیه پهلوانی و جوانمردی در آن جریان دارد. البته جنبه دیگر این باشگاه، بحث اقتصادی است. ان‌شاالله با برنامه‌های استراتژیکی که در حال تدوین است باشگاه ذوب‌آهن در عرصه‌های اقتصادی هم خواهد درخشید.

سرپرست مدیرعاملی شرکت سهامی ذوب آهن تصریح کرد: بعید نیست حتی در آینده باشگاه ذوب‌آهن در بحث اقتصادی بتواند روی پای خود بایستد و درآمدزایی بالایی داشته باشد. هرچند که کمک‌های اقتصادی و مالی کارخانه بسیار مهم است و حتماً ادامه دار خواهد بود اما امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم بتوانیم به بحث اقتصادی باشگاه بیشتر کمک کنیم. کمک ما به باشگاه ذوب آهن با افتخار انجام می‌شود و آن را به عنوان جزئی از مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود می‌دانیم. نشاط آوری و ورزش لازمه جامعه کارگری و پرسنل شریف شرکت سهامی ذوب آهن و جامعه اصفهان و هواداران است.

وی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ذوب آهن گفت: در عین حال ما در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی، به ورزش کل کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز کمک می‌کنیم. ما به وجود باشگاه ذوب آهن و همه تیم‌ها ازجمله تیم فوتبال بزرگسالان، افتخار می‌کنیم. قطعاً همه ارکان باشگاه نیاز به حمایت‌های کارخانه و کارهای انگیزشی بیشتری دارند که ما حتماً انجام خواهیم داد.

رخصتی افزود: دل من روشن است که به لطف خدا، تلاش همه ما و خانواده ذوب‌آهن، ان‌شاالله باشگاه به جایگاه واقعی خود خواهد رسید. همانگونه که قبلا هم گفتم ققنوس ذوب‌آهن از خاکستر برخواهد خواست. برای تیم فوتبال ذوب‌آهن هم امیدوارم مثل همیشه خوش بدرخشد و در مسابقات پیش رو از جمله دیدار با استقلال نیز دل هواداران عزیز را شاد کند. مطمئنا اگر کادرفنی و بازیکنان تلاش کنند و از این دیدار با پیروزی خارج شوند پاداش هم خواهند داشت.

سرپرست شرکت ذوب آهن در مورد تقویت باشگاه  عنوان کرد: قول می‌دهیم باشگاه ذوب‌آهن را در چارچوب مقررات و برنامه‌هایی که داریم صددرصد تقویت کنیم. مطمئنا از باشگاه حمایت ویژه‌ای خواهیم داشت. مجموعه ذوب‌آهن وظیفه خود می‌داند از ورزش حتی در عرصه ملی حمایت کند. در عین حال توقع ما این است؛ از استعدادهای موجود در خانواده بزرگ ذوب آهن نیز که مانند گوهرهای درخشان هستند در همه عرصه‌های باشگاهی، ملی و بین المللی استفاده شود.

وی تصریح کرد: جنبه دیگر باشگاه بحث فرهنگی، اخلاق مداری و تقویت روحیه جوانمردی و ایران اسلامی است. ما هم بیش از پیش کمک می‌کنیم این جنبه‌ها که ذوب آهن هم اکنون هم پرچمدار آن است، تقویت شوند. از همه هواداران عزیز تشکر می‌کنم و می‌خواهم که مثل همیشه حمایت کاملی از تیم‌های ذوب آهن به خصوص تیم فوتبال بزرگسالان داشته باشند. شما هواداران ستاره‌های باشگاه در منظومه خانواده بزرگ ذوب آهن هستید و می‌توانید با حمایت از باشگاه به روند موفقیت هاکمک کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ker6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب‌آهن