تاریخ انتشار: 1400/11/30 13:30
کد خبر: 25619

نگاهی به سوابق مهاجم مدنظر پرسپولیس/ پرتغالی و آشنا با آسیا

مهاجم پرتغالی در شرایطی برای حضور در تمرینات پرسپولیس وارد تهران خواهد شد که از آخرین دیداری که وی گلزنی کرده چیزی حدود دو سال می‌گذرد.
نگاهی به سوابق مهاجم مدنظر پرسپولیس/ پرتغالی و آشنا با آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی روز گذشته جمعه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک رفت که موفق شد با دو گل این تیم را شکست دهد. پس از این دیدار بود که «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد یک مهاجم اروپایی برای عقد قرارداد با پرسپولیس شنبه شب به تهران می‌رسد.

آنطور که از شواهد پیداست، «الکساندر گوئدس» گزینه مد نظر باشگاه پرسپولیس است که امشب به تهران سفر خواهد کرد.

این بازیکن محصول آکادمی باشگاه اسپورتینگ است اما هرگز نتوانست در تیم اول این باشگاه بزرگ پرتغالی خودی نشان دهد. او مقطعی به تیم دوم این باشگاه رفت اما در آنجا نیز موفق نبود تا مجبور شود اسپورتینگ را ترک کند.

گوئدس پس از آن به تیم رویس دیپورتیوو در لیگ‌های دسته پایین اسپانیا رفت که در آنجا نیز گلی به ثمر نرساند  پس از آن او به آوس برگشت که اوج دوران فوتبالش در این تیم بود چرا که سه سال در این باشگاه حضور داشت که بیش از ۹۰ بازی برای این تیم انجام داد و ۳۲ گل زد.

او دو فصل نیز در تیم ویتوریا گیمارش رفت که باشگاه پرتغالی در آن مقطع ۷۰۰ هزار یورو بابت خرید این بازیکن به آوس هزینه پرداخت کرد. او یک فصل در این باشگاه عضویت داشت و ۷ گل زد اما پس از آن به تیموگالتا سندای در لیگ ژاپن رفت تا حضور در فوتبال آسیا را هم تجربه کند. او در ژاپن نیز موفق به به ثمر رساندن پنج گل شد.

او همچنین در مسابقات پلی آف لیگ اروپا هم برای ویتوریا گیمارش گلزنی کرد.

نگاهی به سوابق مهاجم مدنظر پرسپولیس/ پرتغالی و آشنا با آسیا

او پس از یک سال به لیگ پرتغال بازگشت و برای فالماسیائو به میدان رفت اما در این تیم موفق نبود و تنها ۸۲۴ دقیقه برای تیم بازی کرد و تنها روی یک گل تاثیرگذار بود. او فصل قبل نیز در تیم راکاچک توکوا فنلاند پیوست اما تنها ۳۹۰ دقیقه برای این تیم بازی کرد تا روند نزولی داشته باشد.

گوئدس هم اکنون بازیکن آزاد است و قرار است پس از حضور در تمرینات و تایید کادر فنی با سرخپوشان قرارداد امضا کند.

این مهاجم ۱۸۵ سانتی متری ۲۸ ساله است و از تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ تحت قرارداد با باشگاهی نیست.

این بازیکن همچنین سابقه بازی در تمام رده های پایه پرتغال را دارد اما هرگز برای تیم ملی این کشور به میدان نرفت. ارزش او در ترانسفر مارکت ۵۰۰ هزار یورو است.

نگاهی به سوابق مهاجم مدنظر پرسپولیس/ پرتغالی و آشنا با آسیا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5rnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها - تنه به تنه، لاستیک به لاستیک و رکاب به رکاب
نزدیکترین جنگ قهرمانی