تاریخ انتشار: 1400/11/30 21:44
کد خبر: 25602

شاهکار محمود فکری و بازیکنی که گل‌هایش برد می‌آورد

تیم فوتبال پدیده بعد از ۲۱ مسابقه در لیگ برتر به پیروزی رسید و این بارهم نفت مسجدسلیمان مقابل آنها شکست خورد.
شاهکار محمود فکری و بازیکنی که گل‌هایش برد می‌آورد

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به برتری رسید.

این اولین برد پدیده در لیگ بیست و یکم بود تا آنها با هشت امتیاز فاصله خود را با نفت در رده پانزدهم به سه امتیاز کاهش دهند. تک گل بازی در دقیقه ۹۴ توسط محمدرضا فلاحیان زده شد.

پدیده بعد از برد هفته بیست و ششم در لیگ بیستم مقابل نفت مسجدسلیمان در ۲۱ بازی، ۱۵ باخت و ۶ تساوی عایدش شد و نتوانست به برتری دست پیدا کند اما یک بار دیگر نفت مسجدسلیمان و محمود فکری به داد نماینده مشهد رسیده و آنها را به یک پیروزی دیگر رساندند.

البته پدیده در این فصل یک بار هم در جام حذفی به برتری رسیده بود. آنها موفق شدند تیم استقلال ملاثانی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. در آن مسابقه محمدرضا فلاحیان تیمش را از شکست نجات داد و در دقیقه ۸۰ کار را به تساوی کشاند. در ادامه و در دقیقه ۱۲۰ هم گل دوم زده شد تا پدیده به یک هشتم نهایی برسد.

حالا یک بار دیگر بازیکن ۲۶ ساله پدیده یعنی فلاحیان برای تیمش گلزنی کرد تا فرشته نجات داود سیدعباسی باشد. این بازیکن بلندبالا که در میانه میدان بازی می‌کند، پیش از این برای نود ارومیه توپ می‌زد و حالا به نوعی ستاره‌ی تیم بی‌ستاره‌ی پدیده به حساب می‌آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qo6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات عجیب اما امیدوارانه محمود فکری بعد از شکست سنگین برابر سپاهان