تاریخ انتشار: 1400/12/08 13:10
کد خبر: 25284

حرفهای عجیب اخباری درباره دعوت به تیم ملی

محمدرضا اخباری در گفتگویی تلویزیونی صحبت های مبهمی را درباره دروازه‌بان‌های دعوت شده به تیم ملی به زبان آورد.
حرفهای عجیب اخباری درباره دعوت به تیم ملی

محمدرضا اخباری که در تقابل هفته نوزدهم تراکتور مقابل پیکان عملکرد فوق العاده ای داشت و علاوه بر واکنش های تماشایی، با مهار ضربه پنالتی مجتبی حقدوست مانع شکست تیمش در این هفته شد شب گذشته در گفتگویی با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط تراکتور و تاثیر استرس بازیکنان بر روی کیفیت بازی های این تیم صحبت کرد. او همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش گفت امیدوار است بازیکنان با اعمال نفوذ به تیم ملی دعوت نشوند!

اخباری در ابتدای صحبت هایش از تغییراتی که در کادرفنی تیم می‌شود انتقاد کرد و گفت: جا دارد از زحمات آقای سولدو در این مدت تشکر کنم و برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. من در مصاحبه های قبلی و حتی برنامه های تلویزیونی قبلی که صحبت کردم به این موضوع اشاره کردم که تغییر مربی نمی‌تواند به نفع باشگاه ما و تیم بزرگ تراکتور باشد. همه تیم هایی که در دنیا مدعی هستند و به دنبال نتایج خوب هستند نمی‌توانند با عدم ثبات به جایی برسند.

او در ادامه درباره دلایل عدم نتیجه گیری تراکتور توضیح داد: حقیقت ماجرا این است که نحوه بسته شدن تیم ما خیلی جالب نبود و مشکل ما از اول فصل بود. اگر بخواهم راحت و صادقانه صحبت کنم باید بگویم فصول گذشته بازیکنان بزرگتری داشتیم که لازمه یک تیم بزرگ، بازیکن بزرگ است. بچه ها تلاششان را می‌کنند و در این فرصتی هم که در نیم فصل داشتیم هم خوب تمرین کردیم اما نگرانی و استرس روی کیفیت ما تاثیر می‌گذارد چون ما در بازی های قبل از شروع نیم فصل دوم خیلی با کیفیت تر از این بازی کردیم اما متاسفانه نیم فصل دوم را خیلی بد شروع کردیم.

 

دروازه‌بان تراکتور در بخش دیگری از صحبت هایش به تاثیر غیبت تماشاگران در استادیوم روی کیفیت بازی های تراکتور اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل پایین آمدن کیفیت لیگ عدم حضور تماشاگران است؛ چه برسد به تراکتور که همیشه پشتوانه خوب هواداران را داشته و باز هم اینجا جا دارد از آنها تشکر کنم چون اصلا نتایج قابل دفاعی نگرفته‌ایم ولی باز هم با این وجود از تمام بازیکنان حمایت کردند و همیشه برای ما انرژی مثبت می‌فرستند. امیدوارم با تغییرات ایجاد شده در ادامه فصل بتوانیم نتایج درخوری بگیریم چون من به خاطر ندارم در شش فصلی که در تراکتور بوده‌ام، اینجای جدول بوده باشم.

 
 

وی درباره شرایط تراکتور پس از جدایی سولدو و وضعیت حضور ساغلام در این تیم گفت: امروز که آقای ساغلام در تمرین ما حضور نداشتند و ما با آقای فاضلی تمرین کردیم و فردا هم روز قبل از بازی است و یک تمرین سبک و مرور تاکتیکی است. باید ببینیم کادرفنی اضافه می‌شوند یا نه.

بازیکن تراکتور در واکنش به اینکه با حضور مهدی کیانی تجربه تیم بالا می‌رود گفت: همانطور که گفتم در تیم بزرگ، حضور بزرگتر و بازیکن بزرگ لازم است و حضور آقای کیانی هم در‌ این مورد به ما کمک می‌کند.

اخباری در واکنش به اینکه با حضور گلرهای آماده در تیم ملی و حضور دروازه‌بان های آماده در لیگ و اروپا کار سختی برای رسیدن به تیم ملی دارد عنوان کرد: صادقانه باید بگویم گلر های خوبی داریم و من خودم هم به پشتوانه مربی دروازه‌بان های خوبی که دارم با متد روز دنیا تمرین می‌کنم و خیلی از تمرینات خودم راضی هستم. خدا را شکر توانستم عملکردم را چه در فصل گذشته و چه این فصل به خوبی به نمایش بگذارم. فقط نکته این است که امیدوارم همه رقابت ها عادلانه و پاک باشد چون نمی‌شود که با زور زدن و اعمال نفوذ بخواهند کسی را به تیم ملی دعوت کنند. بهتر است هر کسی که حقش است به تیم ملی دعوت شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در اردو های اخیر این اتفاق افتاده است گفت: من راجع به بازیکنان دیگر صحبت نمی‌کنم و در پست دروازه‌بانی صحبت می‌کنم.

اخباری در پایان در خصوص درخشش مقابل پیکان و شرایط بدنی خوبش اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام البته به جز بازی با پیکان چون اصلا تمرینی نکرده بودم و چهار جلسه فیزیوتراپی بودم و به تیم ملحق شدم ولی در میانه فصل تمرینات خوبی داشته‌ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5bv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتوری ها با حقیقت تلخ کنار آمدند؟