تاریخ انتشار: 1400/12/21 12:22
کد خبر: 24710

شهریار مغانلو در اردوی تیم سپاهان

شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان با وجود محرومیت و اینکه نمی توانست تیمش را در مصاف با نساجی همراهی کند همراه این تیم به مشهد سفر کرده بود.
شهریار مغانلو در اردوی تیم سپاهان

او حتی پیش از آغاز بازی دو تیم نساجی و سپاهان در استایوم امام رضای مشهد وارد استادیوم شد و به صورت انفرادی تمرین کرد تا آمادگی بدنی اش برای بازی بعدی حفظ شود. سپاهان در بازی بعدی خود میزبان گل گهر است و این یک بازی حساس برای هردو تیم است به خصوص برای سپاهان که در بازی رفت شکست سنگینی را متحمل شد.

در غیاب شهریار مغانلو، سجاد شهباززاده که فصل گذشته به عنوان آقای گلی دست پیدا کرده بود به خوبی در خط حمله سپاهان جولان داد. او روی گل اول با استفاده از پاس اشتباه اکبر صادقی دروازه تیم نساجی را باز کرد و روی گل دوم هم با پاس خوبی که به امید نورافکن داد سپاهان را دو بر صفر پیش انداخت و در نهایت سپاهان این بازی را با نتیجه 3-1 به سود خود پایان برد تا دست کم موقعیت خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.

در پایان بازی هم شهریار مغانلو همراه تیم سپاهان به اصفهان برگشت تا با پیگیری تمرینات برای بازی با گل گهر آماده شود. شهریار مغانلو در حالی در اردوی تیم سپاهان در مشهد حاضر شد که در چنین شرایطی بازیکنان محروم یکی دو روز اردوی تیم را ترک می کنند تا استراحتی کرده باشند به خصوص که اینروزها بازی ها بصورت فشرده برگزار می شود. این موضوع نشان می دهد سپاهان با وجود از دست دادن شانس قهرمانی تلاش خواهد کرد در هفته های باقی مانده ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان باشد و امتیازات از دست رفته را جبران کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5kqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبل ستاره آماده سپاهان خیال محرم را راحت کرد