تاریخ انتشار: 1400/12/25 12:21
کد خبر: 24568

پارتی‌های شبانه ورزشکاران؛ شلیک موشک به سلبریتی‌های ورزشی!

پارتی‌های شبانه ورزشکاران؛ شلیک موشک به سلبریتی‌های ورزشی!

حشمت اله سلطانی؛ محیط ورزشی و شخص ورزشکار؛ به دلیل تأثیر ورزش بر جامعه و نسل جوان، بایستی پاک و برای او از هر شائبه و آلودگی باشد.

حضور ورزشکاران در پارتی‌های شبانه به خاطره اینکه خواه ناخواه با بداخلاقی‌ها و استفاده احتمالی از مشروبات الکلی، روابط غلط و ناسالم و مشمئز کننده‌ای که معمولاً در این مهمانی‌هایی ایجاد و تداوم می‌یابد، راه را برای استیلای فرهنگ منحط و مخرّب غربی باز و ورزشکاران را با دنیایی از جذابیت های ناسالم، کاذب، تحذیر کننده و شکننده مواجهه و نهایتاً آنها را از ریل ورزش، قدرت، انرژی، سلامت و پیشرفت خارج و به فضای تباهی و فساد می‌کشانند.

از دیگر سو ورزشکاران بایستی این نکته‌ی ما هم را در نظر داشته باشند که به طور واقعی با دشمنان ای مواجه هستند که دستورات خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند و جاسوسان فرهنگی و ورزشی همیشه به دنبال این مسئله هستند که ساختار ورزشی کشور ما را از نظر نیروی قهرمانی، تهی و به تدریج برتری برخی تیم‌های ورزشی ما در منطقه و جهان را با اما و اگرهای زیادی همراه سازند، مانند فوتبال، والیبال، کشتی، بعضی از رشته‌های رزمی یا هندبال و بسکتبال که ما در ادوار مختلف تاریخی در این رشته‌ها همیشه حرفی برای گفتن داشته‌ایم.

در داخل کشور به وضوح می‌بینیم برخی از استان‌ها و شهرها که قبلاً در برخی رشته‌های ورزشی سرآمد بوده‌اند؛ هم اکنون به سمت رکود و سکوت و سکون مطلق به پیش می‌روند و دیگر نامی از آن‌ها به میان نمی‌آید.

تغییر و استحاله‌ی فرهنگی از طریق همین پارتی‌های شبانه، قلیان کشیدن، گرایش به سمت رفتارهای نابهنجار و ضد ارزش و اخلاق، استفاده از مشروبات الکلی، خود را به شکل مدل‌های اروپایی و آمریکایی در آوردن و دست شستن از اخلاق و ارزش‌های فرهنگی و ایرانی، همه و همه نشانگر آن است که دشمن انگشت خود را بر روی ورزش و ورزشکاران برجسته گذاشته، قصد دارد آن‌ها را با روش‌های مختلف، از پیشرفت باز دارند.

کار فرهنگی، آموزش، تکرار و تمرین رفتارشناسی و چگونگی برخورد با معضلات اجتماعی، مهمترین جنبه‌ی مقابله با چنین پدیده ‌های شومی است و البته به صورت همزمان می‌بایستی نهادهای نظارتی به طور قاطع با این‌گونه رفتارها برخورد قانونی نموده، کوچک‌ترین مماشاتی با ورزشکاران خاطی نداشته باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woy7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/یحیی فقط به انتقام می‌اندیشد/ مس رفسنجان در اندیشه جایگاه سومی/ نویدکیا فرصتی برای لغزش ندارد/ بازی مرگ و زندگی برای تارتار

آبادان میزبانِ تقابلِ حساس صنعت نفت و پیکان!
از تداوم بالانشینی تا تلاش برای خروج از منطقه خطر؛