تاریخ انتشار: 1401/01/04 17:48
کد خبر: 24247

اسکوچیچ: مصدومیت خلیل زاده بدبیاری بزرگی بود/ کره استحقاق برد را داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برد را به کره تبریک می‌گویم آنها استحقاق برد را داشتند.
اسکوچیچ: مصدومیت خلیل زاده بدبیاری بزرگی بود/ کره استحقاق برد را داشت

 دراگان اسکوچیچ بعد از شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: برد را به کره تبریک می‌گویم آنها استحقاق برد را داشتند. نیمه اول از  عملکرد تیمم راضی نبودم چون خیلی عقب نشسته بودیم و تلاش می‌کردیم با توپ های مستقیم توپ را به آزمون برسانیم.

وی افزود: از بازیکنان خواستم توپ را از دفاع به خط هافبک بیاورند و در بازی سازی هافبک‌ها بیشتر درگیر باشند. مصدومیت شجاع خلیل ‌زاده هم بدبیاری بزرگ دیگری بود که در نیمه اول برای‌مان اتفاق افتاد. جدا از اینکه جای بازیکنان هجومی و مهمی در این بازی برای ما خالی بود. این مصدومیت هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود و سعی کردیم در مقاطعی از مسابقه بازی را کنترل کنیم اما نتیجه دلخواه ما نبود.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با لبنان گفت: این بازی را واگذار کردیم اما پرواز طولانی و جای خالی بازیکنان و اختلاف زمانی روی تیم ما فشار مضاعفی وارد کرد. قطعا می‌خواهیم بازی ‌ها را با برد تمام کنیم و احترام زیادی هم برای تیم لبنان قائل هستیم. 

اسکوچیچ در مورد اینکه سون توانست بازهم مثل بازی رفت به تیم ایران گل بزندو عملکردش را چطور ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: سون بازیکنی است که همیشه ارزشش را نشان داده و بازیکنی در کلاس جهانی است و در هر لحظه از بازی با حرکاتش می‌تواند بازی را به نفع تیمش عوض کند. بازیکنی است که واقعا کلاس جهانی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9ykj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخابی جام جهانی|وضعیت جدول گروه A پس از باخت تیم ملی