تاریخ انتشار: 1401/01/06 18:18
کد خبر: 24170

سکان هدایت فجر به سرآسیابی سپرده شد

سکان هدایت تیم فجر شهید سپاسی شیراز، در سال جدید به مجتبی سرآسیابی سپرده شد تا این تیم سومین تغییر در کادر فنی خود را تجربه کند.
سکان هدایت فجر به سرآسیابی سپرده شد

مجتبی سرآسیابی از عصر امروز شنبه 6 فروردین، رسما سکان هدایت تیم فجر شهید سپاسی شیراز را عهده‌دار شد و در تمرین این تیم شرکت کرد.

سرآسیابی در حاشیه تمرین تیم فجر به خبرنگاران ضمن اعلام اینکه شناخت خوبی از فجر دارد و براساس همین شناخت و داشته‌های تیم، شیوه بازی فجر را تغییر خواهد داد، گفت: با تلاش شبانه روزی می کوشیم تا تیم فجر جایگاه خوبی کسب کند.

او ضمن ابراز امیدواری برای سربلندی تیم فجر شهید سپاسی در بازی‌های باقیمانده، اعلام کرد که با توجه به شرایط بد زمین ورزشگاه حافظیه، از باشگاه درخواست کرده تا بازی مقابل آلومینیوم در زمین ثامن یا امام رضا(ع) مشهد برگزار شود.

سرآسیابی، از برنامه ریزی برای برگزاری یک اردوی آمادگی در تهران و انجام بازی تدارکاتی با گل گهر سیرجان خبر داد و از مسئولان تیم گل گهر به دلیل موافقت با حضورش در فجر و از علی اصغر کلانتری سرمربی سابق فجر به دلیل زحماتش قدردانی و تشکر کرد.

تا پایان هفته بیست و یکم، علی اصغر کلانتری مسئولیت سرمربی گری تیم فجر را عهده دار بود و پس از او، مهرزاد معدنچی در 2 بازی عهده دار این مسئولیت شد و از این پس در هفت بازی باقیمانده، سرآسیابی مسئولیت را عهده دار خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل قعرنشین شکست خورد