تاریخ انتشار: 1401/01/14 19:48
کد خبر: 23833

گل‌محمدی: از جامعه داوری عذر می‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم اما انتظار ما چیزی جز عدالت نیست.
گل‌محمدی: از جامعه داوری عذر می‌خواهم

 یحیی گل‌محمدی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوب و پربرکتی در انتظار همه ایرانی‌ها باشد. همچنین آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم و از هموطنان عزیز می‌خواهم در این ماه عزیز ما را از دعاهای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

وی درباره اتفاقات دربی گفت: بخاطر آن چند ثانیه از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم. انتظار ما از همه ارکان فدراسیون فوتبال فقط و فقط عدالت است، نه چیزی کمتر و نه بیشتر. اینکه در همه زمینه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها عدالت و انصاف برای پرسپولیس و هوادارانش رعایت شود.از فدراسیون و مسئولانش انتظار داریم که در برنامه‌ریزی مسابقات، داوری‌ها و همینطور مسائل انضباطی، مساوات و عدالت را در نظر داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره جلسه پیش روی کمیته انضباطی درباره مسائل رخ داده در دربی گفت: از مسئولان کمیته انضباطی می‌خواهم که از داور مسابقه آقای سید علی و همینطور همه اعضای کمیته داوران دعوت کنند که در این جلسه حضور داشته باشند. انتظار داریم درباره دلایل انتخاب این داور برای بازی دربی صحبت کنند در حالی که او اصلا گزینه داوری نبود. تمام صحنه‌های آن بازی را چندین بار نگاه کرده‌ام و روی تصمیم‌هایی که گرفته شده حرف دارم.

گل‌محمدی ادامه داد: من هم در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و حرف‌هایم را در حضور این افراد می‌زنم. امیدوارم این افراد هم در جلسه باشند؛ آن وقت هر تصمیمی که اعضای محترم کمیته انضباطی بگیرند قبول می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gd5zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم امید به مصاف پرسپولیس می‌رود/ تقابل مهدوی کیا و گل محمدی