تاریخ انتشار: 1401/01/17 11:07
کد خبر: 23725

پیشنهاد بازی دوستانه بین ایران و هندوراس

تیم ملی فوتبال کشورمان در راستای آماده‌سازی خود برای جام جهانی قطر ممکن است با هندوراس دیداری دوستانه داشته باشد.
پیشنهاد بازی دوستانه بین ایران و هندوراس

 تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقتدرانه به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد که سومین حضور متوالی‌اش و در مجموع ششمین حضورش در این مسابقات را تجربه خواهد کرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در گروه B بیست‌ودومین دوره جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (اوکراین، اسکاتلند، ولز) همگروه شدند و حالا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاش برای تدارک بازی‌های دوستانه و برگزاری اردوهای آماده‌سازی مناسب به منظور حضوری مقتدرانه در جام جهانی قطر هستند.

هنوز رقبای احتمالی ایران در بازی‌های دوستانه مشخص نشده است، اما یک رسانه هندوراسی پیشنهاد برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم ملی این کشور با ایران را داد. روزنامه «لا پرنسا» در بخشی از گزارش خود در خصوص تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی، نوشت: «ایران یکی دیگر از رقبای آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی 2002 است و می‌تواند به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه با هندوراس باشد».

هندوراس در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منظقه کونکاکاف (آمریکای شمالی) عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با چهار امتیاز و به عنوان قعرنشین به کار خود در این مرحله پایان داد. در این منطقه تیم‌های کانادا، مکزیک و آمریکا به طور مستقیم به جام جهانی راه یافتند و کاستاریکا نیز راهی بازی پلی‌آف بین قاره‌ای شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e7oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


4 بازی دوستانه برای تیم ملی قطعی شد/ قرعه ایران در جام جهانی یک بازی بزرگ را منتفی کرد

واکنش ستاره تیم ملی آمریکا به هم گروهی با ایران
پولیسیچ درباره قرعه آمریکا: کمی احساس عجیبی دارم