تاریخ انتشار: 1401/01/25 11:29
کد خبر: 23344

الوطن: قرارداد شجاع با الریان به پایان رسید

روزنامه الوطن از اتمام قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الریان خبر داد.
الوطن: قرارداد شجاع با الریان به پایان رسید

شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی الریان فصل را با چند مصدومیت پیاپی پشت سر گذاشت. او پس از اینکه در میانه‌های فصل مجبور به عمل جراحی فتق شده بود، در دیدار تیم ملی برابر کره جنوبی نیز دچار آسیب دیدگی شد و به ناچار خود را به تیغ جراحان سپرد.

این بازیکن پس از گذشت 10 روز، دوران نقاهت خود را سپری کرد و از بیمارستان مرخص شد. حالا نیز روزنامه الوطن از پایان قرارداد این مدافع ملی‌پوش با باشگاه الریان خبر داده است.

این روزنامه نوشت: اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم الریان مشتاق بودند تا از حضور هم‌تیمی خود شجاع خلیل‌زاده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان استفاده کنند اما این بازیکن پس از آسیب دیدگی تحت عمل جراحی موفقیت آمیز عضلات همبند در بیمارستان ارتوپدی و پزشکی ورزشی اسپتار قرار گرفت.

الوطن در ادامه با اشاره به اتمام مهلت قرارداد شجاع اضافه کرد: بدین‌ترتیب این فصل برای شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی باشگاه الریان به‌عنوان آخرین فصل حضور او محسوب می‌شود زیرا قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

بدین‌ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا قرارداد شجاع خلیل‌زاده با باشگاه الریان تمدید خواهد شد یا این بازیکن برای فصل جدید راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wor5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابتلای شجاع خلیل زاده به کووید 19