تاریخ انتشار: 1401/01/27 10:47
کد خبر: 23263

اشاره نشریه انگلیسی به شرایط کیش برای میزبانی از مسافران جام جهانی

یک رسانه انگلیسی به تمجید از شرایط جزیره کیش برای میزبانی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.
اشاره نشریه انگلیسی به شرایط کیش برای میزبانی از مسافران جام جهانی

در پی اعلام آمادگی مقامات دولت کشورمان برای میزبانی از هواداران تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی 2022 و سفر وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات قطر به جزیره کیش، نشریه «دیلی‌میرر» انگلیس در گزارشی، به این اتفاق اشاره کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: هواداران انگلیسی به «جزیره میهمانی» ایران دعوت شدند تا از آنجا عازم قطر شوند. هواداران انگلیسی دعوت‌نامه شگفت‌انگیزی برای حضور در جزیره کیش دریافت کرده‌اند.

این در حالی است که شاگردان گرت ساوت‌گیت در اولین دیدار خود در جام جهانی، روز 21 نوامبر (30 آبان) مقابل ایران به میدان می‌روند. جزیره کیش 40 دقیقه با پرواز و شش ساعت با کشتی از قطر فاصله دارد و به عنوان مروارید خلیج فارس نامیده می‌شود. این جزیره در غرب شناخته شده نیست اما با سایر مناطق ایران کاملاً‌ متفاوت است.

رستم قاسمی، وزیر دولت ایران گفته که انتظار دارد صدها هزار هوادار جام جهانی در ایران مستقر شوند. او اعلام کرده در حال تدارک ایجاد مناطقی برای هواداران و گردشگران خارجی هستند تا آنها برای بازدید از جذابیت‌های ایران در اوقات فراغت خود، به این کشور سفر کنند. هواداران حاضر در کیش هزینه‌های بسیار کمتری نسبت به قطر خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oanml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یورونیوز: ایران می‌تواند آمریکا و انگلیس را غافلگیر کند