تاریخ انتشار: 1401/02/05 16:16
کد خبر: 22874

انتقاد مدیرعامل آلومینیوم اراک از بلاتکلیفی فینال جام حذفی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از بلاتکلیفی وضعیت تماشاگران در فینال جام حذفی و احتمال تغییر ورزشگاه این مسابقه انتقاد کرد.
انتقاد مدیرعامل آلومینیوم اراک از بلاتکلیفی فینال جام حذفی

 برگزاری دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به هاله‌ای از ابهام رفته است. صبح امروز (دوشنبه) نقل قولی از معاون استانداری مرکزی منتشر شد که او گفته بود شورای تأمین استان تهران، با برگزاری دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک با حضور تماشاگران مخالفت کرده است. در روزهای گذشته هم زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال بازی فینال به ورزشگاهی جز آزادی مطرح شد.

 

حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، در مورد این موضوع اظهار داشت: منتظر اظهارنظر صریح سازمان لیگ و شورای تأمین استان تهران هستیم و قرار است نتیجه نهایی را به ما اعلام کنند. ما با این شرایط استرس پیدا می‌کنیم. حرکت اعضای تیم به تهران و کارهای مربوط به هتل استقرار بازیکنان، مستلزم این است که زودتر اعلام شود بازی کجا برگزار می‌شود. در این بین حضور هواداران در ورزشگاه هم محل بحث است.

وی با بیان اینکه زمان بازی فینال تغییر نمی‌کند و اعضای دو تیم باید خودشان را با شرایط تطبیق دهند، تصریح کرد: بازیکنان باید روی اصول ویژه‌ای به سمت تهران حرکت و سپس استراحت کنند. شرایط آنها پیش از بازی اهمیت بالایی دارد و به همین خاطر نگران هستیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که چه چیزی باعث بروز مشکل در ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی شده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم. ما در این موضوع کاره‌ای نیستیم و باید از شورای تأمین استان تهران و سازمان لیگ سؤال کنید. اعضای تیم امروز (دوشنبه) به سمت تهران حرکت می‌کنند و ما مقدمات لازم سفر را بر مبنای برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران براساس ظرفیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مهیا کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qm8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استاندار مازندران: ۲۵ هزار پرس افطار برای هواداران نساجی مازندران تهیه شد