تاریخ انتشار: 1401/02/05 17:29
کد خبر: 22872

اعتراض جالب مس کرمان به داور بازی برابر ملوان!

آخرین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور امشب بین تیم‌های مس و ملوان در کرمان برگزار می‌شود.
اعتراض جالب مس کرمان به داور بازی برابر ملوان!

 فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت این بازی امیر عرب براقی داور لیگ برتری را برای قضاوت این بازی انتخاب کرد. داوری که در آخرین بازی مصاف حساس تیم های استقلال و نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی سوت زد. این بازی با برتری تیم نساجی همراه بود، در حالیکه فرهاد مجیدی به گل آرمان رمضانی اعتراض داشت و معتقد بود گلی که توسط این بازیکن به ثمر رسیده درست بوده است اما تصاویر آهسته نشان داد که آرمان رمضانی پیش از ضربه سر با دو دست مدافع تیم نساجی یعنی امیر مهدی جانملکی را هل داده است.

بعد از این انتخاب سایت باشگاه مس کرمان با انتشار مطلبی به آخرین قضاوت امیر عرب براقی برای تیم مس کرمان و اشتباهاتی که این داور علیه تیم کرمانی داشته اشاره کرد و به نوعی با انتشار این مطلب اعتراض خود را به انتخاب این داور نشان داد! در مطلب منتشره از سوی سایت باشگاه مس کرمان می خوانیم:«این داور سابقه قضاوت برای مس کرمان را نیز داشته است و پیش از این در سال 96 بازی مس کرمان برابر گل گهر و قشقایی را قضاوت کرده بود و در سال 97 نیز بازی مس را برابر سرخپوشان و گل گهر سوت زده بود. اما آخرین قضاوت عرب براقی برای مس کرمان به آبان ماه سال 98 و بازی مس کرمان برابر بادران برمی‌گردد که در این بازی سه اشتباه تاثیرگذار برای مس کرمان رخ داد و با وجود اینکه مس در این بازی 2بر 1 برنده شد اما یک گل سالم مس در این بازی از سوی داور پذیرفته نشد و همچنین یک پنالتی واضح برای مس اعلام نگردید و در ادامه هم یک پنالتی نادرست نیز به سود حریف مس کرمان در آن بازی اعلام شد.»

در ادامه این مطلب این چنین آمده است: «پس از این بازی که با اعتراض شدید باشگاه مس کرمان نیز همراه شد، آقای عرب براقی دیگر قضاوتی برای مس کرمان انجام نداد تا بازی مس کرمان برابر ملوان که یکی از دیدارهای حساس این فصل محسوب می شود، به وی سپرده شود و او پس از نزدیک به سه سال باز هم عهده‌دار قضاوت یکی از بازی های مس کرمان گردد.»

با این وجود داور دیدار مس کرمان و ملوان تغییر نخواهد کرد و دو تیم امشب از ساعت 20 با حضور تماشاگران کرمانی و با سوت امیر عرب براقی رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ak6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ شرق و شمال برای صعود/رقابت جذاب کاپیتان های سابق روی نیمکت
هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال؛