تاریخ انتشار: 1401/02/07 16:59
کد خبر: 22774

کمالوند و رافت محروم شدند

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم های لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد.
کمالوند و رافت محروم شدند

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را درمورد رقابت‌های لیگ دسته اول به شرح زیر اعلام کرد:

دیدار تیم های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز که قرار بود روز 12 فروردین ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم ماشین سازی تبریز برگزار نشد. بر همین اساس تیم ماشین سازی تبریز سه بر صفر بازنده شد و باید 600 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند ( این رای قابل تجدید نظر است)

*مسابقه تیم های استقلال ملاثانی و مس کرمان در حالی برگزار شد که ابراهیم اشکش، سرمربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل بدرفتاری با داور، از زمین بازی اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* تیم استقلال ملاثانی به دلیل داشتن 9 بازیکن اخطاری باید 180 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* باشگاه استقلال ملاثانی نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب بطری، رفتار غیرورزشی دو نفر از آنان در راهروی منتهی به رختکن داوران و خودداری تیم منتسب از معرفی افراد خاطی، به برگزاری یک مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*در دیدار تیم های قشقایی شیراز و ماشین سازی تبریز تخلفاتی از سوی سید محمد ابوترابی، بازیکن تیم ماشین سازی مبنی بر بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل و داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و 100 میلیون جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* تیم ماشین سازی تبریز به دلیل داشتن 8 بازیکن اخطاری باید 160 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم فوتبال خیبرخرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه و ورود یکی از تماشاگران به زمین بازی که موجب وقفه در دیدار این تیم با تیم شمس آذر قزوین شد، باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. درصورت تکرار تصمیمات شدیدتری از سوی کمیته انضباطی اعمال می شود.

*مسابقه تیم های استقلال ملاثانی و خیبر خرم اباد برگزار شد که تیم استقلال ملاثانی به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 120 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* لفته حمیدی، مربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیرورزشی که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

* ابراهیم میرزاپور، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری با داور بازی، اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* مهرداد خادمی، تدارکات تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم داوری و تکرار تخلفات، به سه جلسه از همراهی و ورود به ورزشگاه های محل برگزاری تیم خود محروم شد. وی باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

* همچنین فراز کمالوند، سرمربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت 6 ماه و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* سیامک کوهگردزاده، مدیر رسانه ای تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری یکی از افراد وابسته به تیم و فحاشی وی به نماینده علیرغم حضور نیروی انتظامی و خودداری باشگاه خیبر خرم آباد از معرفی وی، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا برگزار شد و از سوی بابک پورغلامی، مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی نسبت به سرمربی تیم حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* پایان رافت، سرمربی تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم حریف که منجر به اخراجش شد و استفاده از الفاظ نامناسب بعد از پایان بازی، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلفات تماشاگران و حضور افراد منتسب به میزبان در کنفرانس خبری و بدرفتاری نسبت به مربی تیم مقابل ، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*در دیدار تیم های فوتبال رایکا بابل و شهرداری همدان، حمید یادگاری مربی تیم شهرداری همدان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* همچنین فرهان حسینی، عکاس تیم رایکا بابل به دلیل بدرفتاری با داور به دو جلسه از همراهی تیم و ورود به محل برگزاری مسابقات و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qmxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آرای انضباطی

جدال صدر وقعر در کنار مصاف حیثیتی
هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال؛