تاریخ انتشار: 1401/02/11 16:42
کد خبر: 22594

حضور تماشاگران در بازی فولاد و گل گهر قطعی شد

با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و اخذ مجوزهای لازم توسط باشگاه فولاد خوزستان، پس از وقفه دو ساله درب های ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بر روی هواداران باز می شود.
حضور تماشاگران در بازی فولاد و گل گهر قطعی شد

 حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد درمورد قطعی شدن حضور تماشاگران فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد برای بازی گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: درپی کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیربط در سطح ملی و استانی مقرر شد که دیدارهای خانگی تیم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر با حضور تماشاگران و سقف 30 درصد ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود و بر این اساس درب های این ورزشگاه از روز چهارشنبه مورخ 14 اردیبهشت 1401 و هفته 25 رقابت های لیگ برتر مقابل تیم گل گهر سیرجان بر روی هواداران باز می شود.

وی افزود: در حال حاضر پروسه فروش اینترنتی بلیط دیدارهای خانگی فولاد خوزستان از طریق سایت رسمی باشگاه به آدرس های fooladfc.ir و eticket.ksc.ir برقرار بوده و هواداران می توانند از روز سه شنبه با مراجعه به این آدرس ها و تکمیل فرم مربوطه بلیط خود را تهیه کنند. همچنین با هماهنگی های انجام شده طی روزهای اخیر گیت های ورودی ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه در این زمینه نیز آمادگی لازم را برای میزبانی از هواداران داریم.

مدیرعامل فولاد در گفت و گو با سایت این باشگاه با بیان اینکه فوتبال ایران حدود 2 سال تماشاگر به خود ندیده و این مسأله از جذابیت بازی‌های لیگ‌برتر کاسته، افزود:  طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد کرونا تنها آن دسته از علاقه مندان مجوز تامین بلیط و حضور در ورزشگاه را دارند که حداقل 2 دوز از واکسن های ضد کرونا را تزریق کرده اند و امیدوارم اکنون که فضا برای بازگشت تدریجی هواداران به ورزشگاه های فوتبال محیا شده، هواداران فولاد نیز با صبوری و رعایت پروتکل های بهداشتی ما را در این مسیر همراهی نموده تا ان شاءالله بزودی شاهد برطرف شدن تمامی محدودیت ها در این زمینه باشیم.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 38 امتیاز در سکوی چهارم جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و 6 دیدار پایانی این تیم به ترتیب برابر گل گهر سیرجان، صنعت نفت آبادان، استقلال، پیکان، سپاهان و شهر خودرو مشهد برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y89zm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با ۳ غایب به مصاف پیکان می‌رود