تاریخ انتشار: 1401/02/18 17:05
کد خبر: 22263

تمدید قرارداد قطعی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس

هافبک ملی پوش پرسپولیس به توافق نهایی مالی برای تمدید قرارداد خود رسید.
تمدید قرارداد قطعی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس

میلاد سرلک پس از پیوستن در تابستان سال ۱۳۹۹ به پرسپولیس توانست پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند. هافبک سرخپوشان پایتخت طی دو فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در این تیم داشت تا تبدیل به یکی از چهره‌های اصلی این تیم شود.

قرارداد دو ساله او با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد تا این بازیکن با پیشنهاد تیم‌هایی از امارات و قطر روبرو شود. با این حال سرلک تمایل به حضور در فوتبال باشگاهی اروپا دارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از درخواست یحیی گل محمدی مذاکره با سرلک را برای تمدید قرارداد آغاز کرد تا این بازیکن دو فصل دیگر هم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

هافبک ملی پوش پرسپولیس با توجه به حضور در لیست بازیکنان دراگان اسکوچیچ خواستار فعال شدن بند مالی مربوط به ملی‌پوشان تیم شده است تا مبلغ قراردادش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

درویش نیز با درخواست‌های مالی سرلک موافقت کرده است تا سرلک به او قول ماندن در پرسپولیس را بدهد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد قرارداد هافبک تیم ملی ایران را قبل از پایان فصل تمدید کند تا با فشار هواداران در انتهای فصل روبرو نشود. از این رو قصد دارد بلافاصله پس از تسویه حساب فصل جاری با بازیکنان تیم قرارداد او را به طور رسمی تمدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oajvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد قطری برای هافبک ملی‌پوش پرسپولیس