تاریخ انتشار: 1401/02/31 16:26
کد خبر: 21690

سیدعباسی: شهرخودرو آماده بازی با پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: همیشه در این فصل سخت‌گیری‌ها برای ما و برخوردهای مهربانانه برای حریفان‌مان بود.
سیدعباسی: شهرخودرو آماده بازی با پرسپولیس است

سید داوود سید عباسی، درمورد شکست سه بر صفر شهرخودرو مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم ما بعد از بازی با مس رفسنجان، به انسجام‌ خوبی دست پیدا کرد. البته قبل از آن در ۳ بازی پایانی نیم فصل اول هم به وضعیت پایدار و خوبی رسیده بودیم اما مقابل مس رفسنجان بخاطر در اختیار نداشتن بازیکنان‌مان، نتیجه شکست سه بر یک  رقم  خورد. همه دیدند بعد از آن بازی، تیم ما دوباره به روند رو به رشدی  دست پیدا کرد و تا همین بازی اخیر با سپاهان بازی های خیلی خوبی را ارائه دادیم.

* مقابل سپاهان کمبود بازیکن داشتیم و روز خوب مان نبود

وی ادامه داد: تیم سپاهان واقعا شایستگی های فراوانی دارد و تا آخرین هفته می توانست در کورس قهرمانی باشد. آنها با کادر خوبی که دارند، نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. در بازی با سپاهان ما در یک سری از پست ها کمبود بازیکن داشتیم. برخی بازیکنان ما حدود ۱۷ هفته کامل بازی کردند و جایگزینی هم نداریم تا به آنها استراحت بدهیم.

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد: در این شرایط سخت، اگر یک تا دو بازیکن اصلی تیم بدنشان خالی کند یا روز خوب شان نباشد، به مشکل می‌خوریم. جدا از اینکه سپاهان بسیار تیم خوبی است اما این بازی واقعا روز خوب تیم ما نبود و این موضوع به عهده کادرفنی است. باید این نکته را درمورد بازیکنان تیمم اضافه کنم که از روزی که آمدیم، هیچ وقت نمی‌توانیم تلاش ها و زحماتی که آنها با توجه به جایگاه تیم در جدول کشیدند، فراموش کنیم.

* همیشه سخت‌گیری‌ها برای ما و برخوردهای مهربانانه برای حریفان مان بود 

سید عباسی ادامه داد: آنها بسیار سربلند هستند و در تمام بازی ها با تمام وجود بازی کردند. بازهم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. برای ما نکته آزار دهنده این است که بازیکنان‌ شهرخودرو  هیچ وقت مزد زحمات و تلاش های خود را نگرفتند که البته خیلی اتفاقات و بدشانسی ها هم در این امر دخیل بود. جدا از مشکلاتی که در بیرون داشتیم، با رقیبانمان همیشه برخورد مهربانانه تری انجام می‌شد و سختگیری های بیشتر همیشه برای تیم ما بود. 

*  تنها جایی که مشکل نداشتیم در خود تیم بود 

وی تصریح کرد: همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا بچه های ما به جایگاهی که حقشان است نرسند ولی با این وجود هیچ چیزی باعث نمی شود تلاش  بچه های تیم را فراموش کنیم و چیزی از ارزش های آنها کم نمی‌‌شود. در طول فصل مشکلات زیادی داشتیم و تنها جایی که مشکل نداشتیم، در خود تیم بود‌‌.  واقعا همه هر کاری از دستشان بر می‌آمد کردند تا شهرخودرو سرپا بماند. هنوز هم برای نگه داشتن این انرژی در تیم امیدوار هستیم تا در این دو بازی هم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

* همچنان به بقا در لیگ برتر امیدواریم 

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به این سوال که اینکه آیا تیم برای  دو بازی باقی مانده می تواند به شرایط مطلوب برگردد و حتی در لیگ برتر بماند، اظهار داشت:
مطمئن باشید. با روحیه ای که در بازیکنانم دیدم باید سریع‌تر  ریکاوری کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم ولی قطعا با تمام توان لیگ را ادامه می‌دهیم و همچنان امیدواریم.

* برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم

سید عباسی در خصوص بازی با پرسپولیس، توضیح داد: در تمام فصل سعی کردیم تمام بازیکنان‌مان را در شرایط مسابقه حفظ کنیم و برای این بازی هم تمام بازیکنان ما آمادگی لازم را دارند تا در مقابل پرسپولیس به میدان بروند. اینطور نیست که تیم ما برخی بازیکن خاص داشته باشد. هرچند در بعضی از پست ها کمبود بازیکن داریم اما همه بازیکن های ما در شرایط مسابقه هستند. شاید یک بازیکن ما دو هفته بازی نکند اما بازهم آماده است که هر لحظه به تیم کمک کند.  مانند قبل نگاه‌مان به تمرینات تیم است و سعی می‌کنیم آماده ترین بازیکن ها را انتخاب کنیم. البته که در این بازی علی طاهران و مرتضی حسین زاده را در اختیار نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra5vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرخودرو؛ آخرین فرصت یک پرسپولیسی برای تمدید قرارداد

طاهران: باید پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهیم
برای بقا در لیگ برتر هر کاری خواهیم کرد