تاریخ انتشار: 1401/03/10 18:10
کد خبر: 21230

قلی‌زاده: روی بازی با کانادا حساب کرده بودیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: روی بازی با کانادا حساب کرده بودیم اما این وضعیت آماده‌سازی درحد جام جهانی نیست.
قلی‌زاده: روی بازی با کانادا حساب کرده بودیم

 علی قلی‌زاده در مورد آخرین وضعیت تیم ملی پس از لغو بازی با کانادا اظهار داشت: همه بچه‌ها روی این بازی حساب کرده بودند اما لغو شد. فعلا منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه با این تدارکات تیم ملی در گروه سخت خود در جام جهانی اذیت نخواهد شد، گفت: همه تیم‌ها اکنون بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام می‌دهند و فقط ایران بازی دوستانه نداشته، امیدوارم بازی‌هایی انجام دهیم که در جام جهانی به ما کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه او در اروپا با بازیکنان این قاره تنه به تنه شده و با این وضعیت چه تصوری نسبت به سختی کار در جام جهانی دارد، توضیح داد: واقعا بازی در جام جهانی سخت است، البته نه تنها من بلکه بیشتر بازیکنان ما در اروپا بازی می‌کنند و امیدوارم ترتیبی داده شود تا بتوانیم چند بازی خوب قبل از جام جهانی انجام بدهیم، زیرا فرصتی نداریم.

وی در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند حضور تیم ملی در جام جهانی راحت است اما با این وضعیت آماده‌سازی به از این گروه صعود کرد، گفت: چه کسی می‌گوید گروه راحت است؟ هیچ تیمی در جام جهانی راحت نیست. ما هم مثل همه به صعود از گروه امیدواریم. اما فکر نمی‌کنم این گونه آماده‌سازی در حد جام جهانی باشد. امیدوارم بهتر شود.

قلی‌زاده در مورد احتمال باقی ماندن خود در تیم شارلوا بلژیک گفت: فعلا چیزی معلوم نیست و احتمال دارد به تیم جدیدی بروم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bywrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل انتقادات علیه اعزام دو عضو صدا و سیما به کانادا چه بود؟