تاریخ انتشار: 1401/03/16 18:26
کد خبر: 20985

عضو هیات مدیره پرسپولیس: برای لیگ آتی تیم خوبی را آماده می‌کنیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجای کار دو چهره خوب و بازیکن موثر را جذب کردیم و در ادامه قصد داریم تیم خوبی را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کرده تا خیال هواداران راحت باشد.
عضو هیات مدیره پرسپولیس: برای لیگ آتی تیم خوبی را آماده می‌کنیم

محمد مسجدی افزود: فصل سختی داشتیم و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردیم،  هیات مدیره همچنان پشتیبان کادر فنی است و این اتحاد و همدلی باعث می‌شود تیم خوبی را برای لیگ بیست‌ودوم آماده و مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در این ایام علیرضا بیرانوند و پور علی گنجی را جذب کردیم و در ادامه کار این روند ادامه دارد، کادر فنی نیاز به حمایت ما دارد و ما هم به نظرات کادر فنی احترام گذاشته و از تصمیم‌های دوستان حمایت می‌کنیم.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از سویی دیگر مسایل مالی و اقتصادی باشگاه را هم مد نظر داریم تا مشکلی پیش نیاید،  مسایل مالی در نشست‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ‌ حدود ۷۰ درصد مطالبات تیم پرداخت شده و ۱۰ درصد دیگر از سوی مدیرعامل باشگاه در دستور کار است، برای مابقی آن هم به دنبال راهکار هستیم و به زودی پرداخت می‌شود.

مسجدی گفت: بسته شدن پنجره یا هر چالشی که منجر به بروز مشکل برای تیم شود را برطرف خواهیم کرد،  مجموع آنچه در هیات مدیره باشگاه می‌گذرد وحدت و همدلی است و کادر فنی این را به خوبی حس کرده،  تمام فکر ما این است تیم خوبی را ببندیم تا خیال هواداران از این بابت راحت باشد.  

او در ادامه یادآور شد: سهم ما از هیات رئیسه این است که تلاش بیشتر را در دستور کار خود قرار دهیم و با این همدلی که در باشگاه وجود دارد فصل خوبی را به هواداران قول می‌دهیم.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m87zj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ستاره سوم پرسپولیس به زودی نهایی می‌شود