تاریخ انتشار: 1401/03/20 13:04
کد خبر: 20844

اختصاصی/ ۷ سکانس تکراری از آقای شماره ۷ / فرهاد رفت و برگشت!

این روزها استقلال درگیر انتخاب جانشین فرهاد مجیدی است که دست روی هر مربی می گذارد، حواشی درست می شود!
اختصاصی/ ۷ سکانس تکراری از آقای شماره ۷ / فرهاد رفت و برگشت!

  به بهانه جدایی عجیب و البته تکراری فرهاد مجیدی مروری بر رفت و آمدهای او داشتیم که عادت سرمربی فصل گذشته‌ آبی ها را نشان‌ می دهد! مجیدی هفتمین بار استقلال را ترک کرد با این تفاوت که این بار به عنوان راس کادر فنی از هدایت آبی پوشان جدا شد، نه بازیکن.

 

 

سکانس اول :دی ماه ۱۳۷۸

بعد از دوسال و نیم حضور در استقلال، بعد از اتفاقات بازی استقلال فجر و محرومیت شش ماهه و بعد از بازی با الاتحاد عربستان؛ برای نیم فصل به تیم رایپدوین اتریش رفت و دوباره تابستان ۷۹ به استقلال برگشت.

سکانس دوم :مهر ۱۳۷۹

بعد از بازی برگشت به استقلال، مجددا برای هفت سال از این تیم  جدا شد. و به الوصل و در ادامه به الاهلی امارات پیوست و در پاییز ۱۳۸۶ در هفته های میانی لیگ هفتم در سن ۳۱ سالگی به استقلال حجازی پیوست .

 

سکانس سوم :آذر ماه ۱۳۹۰

در حالیکه با استقلال مظلومی در اوج بود، و استقلال با اختلاف امتیاز نسبت به سپاهان در صدر بود، بعد از بازی با نفت تهران پیراهنش را سمت هواداران استقلال پرتاب کرد و به یکباره سر از الغرافه قطر درآورد.

 

سکانس چهارم:آبان ۱۳۹۲

در هفته های میانی نیم فصل لیگ سیزدهم در تصمیمی غیر منتظره در پایان بازی چهار گوشه زمین را بوسید، تا به عنوان بازیکن از فوتبال خداحافظی کند.

سکانس پنجم : خرداد ۱۳۹۸

بالاخره پس از پنج سال دوری به عنوان دستیار شفر به استقلال پیوست اما بعد از اخراج شفر ، و در حالیکه همگان انتظار داشتند به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود، به یکباره سرمربی تیم ملی امید شناخته شد تا استراماچونی پشت فرمان هدایت آبی پوشان در لیگ نوزدهم بنشیند

 

سکانس ششم : شهریور ۱۳۹۹

بعد از فینال جام حذفی مقابل تراکتور ، و از دست دادن جام به دلیل دلخوری با احمد سعادتمند و مذاکره خیالی با استراماچونی در حالیکه استقلال در آستانه حضور در آسیا بود، از این تیم جدا شد تا بعد از شش ماه جانشین محمود فکری شود.

 

سکانس هفتم :۱۲ خرداد ۱۴۰۱

قهرمانی بدون باخت و تاریخی استقلال در لیگ بیست و یکم در شب تولد ۴۶ سالگی، با انتشار یک پست اینستاگرامی با هواداران استقلال خداحافظی کرد و رهسپار امارات شد تا این داستان تکراری " فرهاد " ادامه داشته‌ باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo5d5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام دلیل غیبت مجیدی در نشست خبری