تاریخ انتشار: 1401/03/29 16:47
کد خبر: 20460

خرید بعدی پرسپولیس در کدام پست است؛ شهریار و ۲ گزینه‌ دیگر

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ششمین خرید فصل خود رونمایی کرد که هنوز تیمش در برخی مناطق دیگر زمین به ویژه خط حمله نیاز به تقویت دارد.
خرید بعدی پرسپولیس در کدام پست است؛ شهریار و ۲ گزینه‌ دیگر

 تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات را خیلی زود و تنها یک روز پس از اتمام لیگ بیست و یکم آغاز کرد و به ترتیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی را جذب کرد.

این در حالی است که تیم‌ها در نقل و انتقالات می‌توانند هفت سهمیه لیگ برتری جذب کنند که به غیر از بیرانوند و پورعلی‌گنجی چهار خرید دیگر سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند و سرخپوشان تنها سه جای خالی دیگر دارند تا بتوانند بازیکنان شاغل در لیگ ایران را جذب کنند.

اولویت یحیی گل‌محمدی جذب مهاجم است. سجاد شهباززاده که به استقلال پیوست و شهریار مغانلو دیگر گزینه یحیی گل‌محمدی است تا بتواند خط حمله تیم را تقویت کند. با این حال اگر این نفرات جذب نشوند باشگاه به سراغ گزینه‌های خارجی خواهد رفت.

مهدی هاشمی نژاد ستاره جوان نفت مسجد سلیمان هم دیگر بازیکنی است که اگر جذب شود سهمیه لیگ برتر محسوب می‌شود. یک مدافع چپ و یک هافبک دفاعی هم باید به فهرست تیم اضافه شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5966

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سومین خرید سپاهانی پرسپولیس/ مدافع گرجستانی رسما سرخپوش شد