تاریخ انتشار: 1401/04/13 18:00
کد خبر: 19812

جشن تولد " دایی فرهاد" در آکادمی استقلال ۹۰

فرهاد کاظمی مربی مطرح و با سابقه فوتبال ایران شمع تولد ۶۲ سالگی اش را در آکادمی استقلال ۹۰ فوت کرد.
جشن تولد " دایی فرهاد" در آکادمی استقلال ۹۰

یکی از مربیان پر افتخار و پر سابقه فوتبال ایران فرهاد کاظمی است که در بیش از ۲۰ تیم فعالیت کرده و قهرمانی های زیادی را نیز به دست آورده است. کسی که به جز استقلال و پرسپولیس در اکثر تیم‌ های معتبر ایران فعالیت کرده و رد و پای او در هر باشگاهی به چشم می خورد.

این مربی باسابقه همین دو روزی پیش پا به سن ۶۳ سالگی گذاشت که جشن تولدش در  مجموعه آکادمی با سابقه استقلال نود برگزار شد. قبل از این مراسم، تیم های جوانان استقلال نود و سیاه جامگان نیز دیدار تدارکاتی انجام‌ دادند که استقلال نود با تنها گل آرمین معدنی‌ پور یکی از بازیکنان آینده دار به برتری رسید. قضاوت این مسابقه‌ برعهده علی اسلامی‌ بود.

photo_2022-07-04_18-27-40

 مدیریت آکادمی استقلال نود را ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مدیر سابق آکادمی استقلال تهران‌ و رضا پورمحمد از مربیان سازنده‌ فوتبال پایه بر عهده دارند. ناگفته نماند؛ در این جشن همه بازیکنان آکادمی استقلال نود و چندین فوتبالیست و مربی از جمله‌ سیروس دین محمدی، وحید بیاتلو، رضا اذری و مهدی شریفی حضور داشتند.

البته قبل این جشن دوره‌همی، مهندس آرش تابع یکی از بهترین متخصصین و کارشناسان شبکه مجازی کلاس توجیهی را برای بازیکنان و مربیان برگزار کرد تا آنها را از حمله هکر ها آگاه کند. کلاس درسی که بسیار آموزنده بود و می تواند به بازیکنان جوان بیاموزد، همین موبایل هایی که دست‌شان می گیرند، چقدر خطرناکند و هر لحظه می تواند مشکلات زیادی را برایشان بوجود بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5pj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی از رفتن به استادیوم آزادی پشیمان شد