تاریخ انتشار: 1401/04/17 08:39
کد خبر: 19666

این دو بازیکن جانشین احتمالی ستاره جدایی طلب استقلال می‌شوند

در صورت قطعی شدن جدایی پدیده فصل گذشته استقلال، هافبک سابق این تیم یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی وی است.
این دو بازیکن جانشین احتمالی ستاره جدایی طلب استقلال می‌شوند

امیر حسین حسین زاده بازیکن جوانی که فصل گذشته برای اولین بار با پیراهن استقلال به میدان رفت و توانست با عملکردی خوب هم به تیم ملی راه یافته و هم از لیگ برتر بلژیک پیشنهاد بگیرد، علیرغم مخالفت باشگاه قصد پذیرفتن این پیشنهاد را دارد و شرایط هم به گونه ایست که جدایی این بازیکن جوان از استقلال را می‌توان پیش بینی کرد.

گفته می‌شود کار انتقال حسین زاده به تیم شارلوا بلژیک تمام است و احتمال ادامه حضور وی در استقلال به حداقل رسیده است. لذا آبی پوشان باید برای فصل آینده گزینه‌ای مناسب برای جانشینی وی داشته باشند.

یکی از اصلی ترین گزینه‌های موجود برای جانشینی این بازیکن جوان می‌تواند عزیزبک آمانوف باشد. هافبک ازبکستانی که نیم فصل دوم فصل گذشته به جمع آبی پوشان پیوست یک چپ پای تکنیکی و خلاق است که شانس زیادی برای پر کردن جای خالی حسین زاده را دارد.

به جز آمانوف، استقلالی‌ها یک گزینه دیگر برای جانشینی حسین زاده دارند که این دومی یک استقلالی نام آشناست که نیم فصل از این تیم دور بود.

آرش رضاوند که فصل گذشته و در پی تحمل فشار انتقادات منتقدان خود ناچار شد در نیم فصل دوم این تیم را ترک کرده و به فولاد بپیوندد، در فولاد روزهای خوبی را تجربه کرد و از عوامل تاثیر گذار در موفقیت‌های این تیم در آسیا بود. رضاوند که قابلیت بازی در تمام پست‌های مختلف خط میانی را دارد، از روز شنبه در تمرینات آبی پوشان شرکت می‌کند و ساپینتو در خصوص این بازیکن نظر نهایی را می‌دهد.

در صورت تایید ساپینتو، رضاوند شانس زیادی برای پر کردن جای خالی امیر حسین حسین زاده را در خط میانی آبی پوشان برای فصل آینده دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rawew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام حسین‌زاده به مدیران استقلال: اول تسویه، سپس مذاکره
خودم بیشتر از همه به موفقیت‌هایم ایمان داشتم