تاریخ انتشار: 1401/05/06 18:38
کد خبر: 18725

رونمایی از پیراهن دو خرید جدید منچستریونایتد+عکس

منچستریونایتد از شماره پیراهن دو خرید جدید خود، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز، رونمایی کرد.
رونمایی از پیراهن دو خرید جدید منچستریونایتد+عکس

دو خرید جدید منچستریونایتد، امروز پیراهن‌های خود را دریافت کردند. کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز، دو بازیکنی که در روزهای اخیر قراردادشان را با شیاطین سرخ امضا کردند امروز دریافتند که فصل آینده با چه شماره پیراهنی برای این تیم به میدان خواهند رفت.

 

دو شماره‌ای که به اریکسن و مارتینز اختصاص یافت متعلق به دو ستاره‌ای بود که امسال تابستان، یونایتد را ترک کردند؛ پل پوگبا و جسی لینگارد.

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، که در روزهای اخیر از آژاکس به یونایتد پیوست در خط دفاعی با رقابتی دشوار روبه‌رو خواهد بود. او برای فیکس شدن در ترکیب شیاطین سرخ باید با ستاره‌هایی مثل هری مگوایر، رافائل واران، ویکتور لیندلوف، و اریک بیلی رقابت کند.

یونایتد امروز اعلام کرد لیساندرو مارتینز فصل آینده با پیراهن شماره 6 به میدان خواهد رفت. شماره‌ای که فصل گذشته در اختیار پل پوگبا قرار داشت. هافبک فرانسوی که در تابستان جاری این تیم را ترک کرد و راهی یوونتوس شد.

بر اساس اعلام باشگاه منچستریونایتد، کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی جدید این تیم فصل آینده با پیراهن شماره 14 به میدان خواهد رفت. پیراهنی که پیش از این در اختیار جسی لینگارد بود. لینگارد در پایان فصل گذشته بعد از منقضی شدن مهلت قراردادش، یونایتد را ترک کرد.

پیراهن شماره 14 منچستریونایتد از شماره‌های محبوب این تیم است که در گذشته چند تن از اسطوره‌های محبوب باشگاه آن را به تن کرده‌اند. ستاره‌هایی مثل دیوید بکام، نیکی بات، رایان گیگز، و پل اسکولز، هر کدام در برهه‌ای از حضورشان در منچستریونایتد با این شماره دیده شده‌اند. این پیراهن در منچستریونایتد اما بیشتر از هر کس دیگری در اختیار خاویر هرناندز، ملقب به چیچاریتو بود که به‌مدت 6 سال از سال 2010 تا 2016 آن را به تن می‌کرد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ekxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛ تصمیم نهایی رونالدو به یونایتد ابلاغ شد!
قراردادم را فسخ کنید؛