تاریخ انتشار: 1401/05/13 17:11
کد خبر: 18406

ناگلزمان: بایرن آماده است؛ همه جام‌ها را می‌خواهیم

سرمربی بایرن مونیخ شرایط تیمش برای بازی فردا مقابل آینتراخت فرانکفورت را خوب توصیف کرد و گفت که مانوئل نویر احتمالا به این بازی خواهد رسید.
ناگلزمان: بایرن آماده است؛ همه جام‌ها را می‌خواهیم

بایرن مونیخ پس از پیروزی بر لایپزیش در سوپرکاپ آلمان، فردا شب در هفته نخست بوندسلیگا میهمان آینتراخت فرانکفورت است و قصد دارد از همین شروع، کار را قدرتمندانه شروع کند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری این بازی گفت:« برای بازی فردا آماده ایم و می خواهیم لیگ را با پیروزی شروع کنیم. تیم را آماده و با انگیزه برای بازی با آینتراخت می بینم. اولین فصل حضورم در بایرن خوب بود. این باشگاه همیشه تشنه کسب موفقیت های بیشتر است و برای فتح همه جام ها تلاش خواهیم کرد. چند روز پیش فاتح سوپرکاپ شدیم و هدف این است که بار دیگر در بوندسلیگا قهرمان شویم. در جام حذفی می خواهیم به فینال برسیم و در لیگ قهرمانان نیز به مراحل بالا صعود کنیم. البته در این راه باید خوش شانس هم باشید. به خصوص در لیگ قهرمانان، قرعه ای که نصیب شما می شود نیز بسیار مهم است. شانس بخشی از فوتبال است.»

بازی فردا رویارویی مجدد ماریو گوتزه با بایرن مونیخ است. او پس از جدایی از آیندهوون به فرانکفورت پیوسته و باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد. ناگلزمان در این رابطه گفت:« من ماریو را بسیار دوست دارم. همیشه با هم در تماس بوده ایم و برایم پادکست‌های جالبی می فرستد. به نظر من او یک خرید بزرگ برای فرانکفورت و بوندسلیگاست. از ملاقات دوباره گوتزه خوشحال خواهم شد و به غیر از بازی فردا، برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»

وضعیت مانوئل نویر:« او شرایط خوبی دارد و هرچند امروز تمرین نکرد ولی فردا با تیم به فرانکفورت خواهد رفت. اگر شرایطش بهتر شود، شانس بازی خواهد داشت و خودم نیز حدس می زنم بتواند در ترکیب قرار بگیرد.»

ناگلزمان در مورد جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن گفت:« او می داند که اگر در شرایط بدنی خوبی نباشد، بازی نخواهد کرد. او بازیکنی جوان ولی بزرگ و خوش آتیه است. بازی موسیالا برابر لایپزیش ثابت کرد که می تواند نقش مهمی در بایرن و نیز تیم ملی آلمان داشته باشد.»

نگرانی از دریافت سه گل در سوپرکاپ:« نیمه اول بسیار خوب بودیم و لایپزیش فقط یک شوت به دروازه داشت ولی در اواخر بازی و پس از تعویض هایی که داشتیم، روند کار عوض شد. باید نمایش نیمه اول مان را در همه بازی ها تکرار کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byndd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیشترین سود از انتقال لواندوفسکی نصیب چه کسی شد؟