تاریخ انتشار: 1401/05/15 17:39
کد خبر: 18300

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس درمورد جذب مهاجم خارجی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با مهاجم خارجی

باشگاه پرسپولیس درمورد جذب مهاجم جدید اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: با توجه به سوالات هواداران و رسانه‌های محترم به اطلاع می‌رساند؛ اقدام برای جذب مهاجم طبق برنامه کادر فنی و با پیگیری نظر سرمربی در حال انجام است.

پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی را در اختیار دارد ولی برخلاف شایعات، جذب مهاجم نیز برای تقویت خط حمله در دستور کار و مسایل مربوط به آن در حال انجام است. در این ارتباط، با دو، سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع‌رسانی درباره آن انجام خواهد شد.

هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند خط حمله پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی با یکدیگر، حتما تقویت خواهد شد. در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و‌ تمام توان خود را به‌ کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.

در ارتباط با این موضوع، انتشار مطالبی چون مخالفت باشگاه با  درخواست‌های بازیکنان و‌ پیشنهادهای مطرح شده تکذیب می‌شود. به همین علت از هواداران عزیز نیز تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌های باشگاه دنبال کنند. بی‌تردید باشگاه تلاش دارد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و مصالح پرسپولیس، در این مسیر قدم بردارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a7lx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران پرسپولیس در انتظار پاسخ تلفنی مهاجم لژیونر