تاریخ انتشار: 1401/06/01 11:32
کد خبر: 17465

شهاب: منتظر دریافت اطلاعات کامل‌تری از مصدومیت صیادمنش هستیم

پزشک تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت مصدومان ملی‌پوشان را تشریح کرد و در خصوص شدت مصدومیت «الهیار صیادمنش» گفت: منتظر دریافت اطلاعات کامل‌تری از او هستیم.
شهاب: منتظر دریافت اطلاعات کامل‌تری از مصدومیت صیادمنش هستیم

  علیرضا شهاب  امروز (سه‌شنبه) در گفت و گوی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم اظهار داشت: خدا را شکر وحید امیری بعد از عمل جراحی که در اردیبهشت‌ماه داشت، دوره نقاهت یک‌ماهه‌اش را گذراند. از ماه دوم یکسری اقدامات برای حفظ عضلات برای زندگی روزمره را انجام دادیم. از اواخر ماه سوم، تمرینات او کمی پیشرفت داشت و در حال انجام تمرینات عضلات مرکزی با لود بالاست. دوهای ۶۰ الی ۷۰درصد و تمرینات مهارتی فوتبال را برای او شروع کردیم. خدا را شکر علائمی مبنی بر وجود مشکل پیش نیامده. هرچند که مصدومیت او بسیار سخت بود ولی در مسیر پیشرفت هستیم و امیدواریم در اواخر شهریورماه وحید امیری به تمرینات کنترل شده داخل چمن برگردد و با تیم تمرین کند. البته باید میزان درگیری او در تمرینات را شاخص‌بندی کنیم. شاید او به سطح عالی برسد و شاید مجبور شود با تاخیر دیگری بعد از انجام تمرینات نرمال برگردد.

وی در واکنش به این‌که آیا امیری به جام جهانی می‌رسد یا خیر گفت: با این روند، بله. امیری به سخت‌کوشی شهره است. ما روزی ۷ الی ۸ ساعت با هم تمرین می‌کنیم.

پزشک تیم ملی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر مصدومیت الهیار صیادمنش و این که او به جام جهانی نمی‌رسد هم گفت: منتظر دریافت اطلاعات کامل‌تری هستیم. با صیادمنش صحبت کردیم و امروز هم توسط کادر پزشکی تیم و با دیگر متخصصان در انگلستان مشاوره‌هایی انجام می‌شود. نتایج این جلسات که به دست‌مان رسید متوجه میزان آسیب خواهیم شد.

شهاب ادامه داد: صیادمنش از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت درجه ۲ الی ۳ شده و طبیعتا زیر ۸ هفته نمی‌تواند تمرین کند. البته شاید مدت زمان دوری او بیشتر باشد چون بسته به نوع مصدومیت، مدت نقاهت متفاوت است و اگر مصدومیت در بالک عضله باشد، همان ۸ هفته و اگر در جایی اتصال عضله به تاندون باشد، طول درمان بیشتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این که آیا صیادمنش برای طی دوره درمان باید در کنار تیم ملی باشد، افزود: تمام این مسائل را بررسی می‌کنیم. البته این اتفاق به انتخاب او بستگی دارد. ضمن این که ما دوست داریم که تمام بازیکنان تحت نظر خودمان باشند. چون به لحاظ حرفه‌ای این بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه‌ها هستند، باشگاه‌ باید درخصوص آن‌ها تصمیم بگیرد.

شهاب در توضیح اتفاق پیش‌آمده برای مهدی طارمی هم گفت: خدا را شکر او مشکل خاصی ندارد و با یک مراقب درمانی مسئله حل می‌شود.

پزشک تیم ملی در خصوص مصدومیت کاوه رضایی و محمد انصاری هم گفت: رضایی مصدومیتی داشت که ۲ الی ۳ ماه پیش حل شد.چون انصاری در حوزه تیم ملی نبود، اخیرا ارتباطی با او نداشتم. اما تا جایی که می‌دانم او بعد از جراحی شرایط بازگشت به ورزش را پیدا کرد. او یکی از خوب های فوتبال ایران است و امیدوارم سلامتی‌اش برقرار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaxwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ فردا به ترکیه می‌رود/ برنامه کادرفنی برای رصد ملی‌پوشان