تاریخ انتشار: 1401/06/02 17:43
کد خبر: 17410

پرسپولیس: از شنبه شانس خود را برای خرید سهام باشگاه بیازمایید!

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: هواداران می‌توانند از هفته آینده شانس خود را برای افزایش سهام یا پیوستن به جمع مالکان سهام پرسپولیس بیازمایند.
پرسپولیس: از شنبه شانس خود را برای خرید سهام باشگاه بیازمایید!

 باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: هواداران می‌توانند از هفته آینده شانس خود را برای افزایش سهام یا پیوستن به جمع مالکان سهام پرسپولیس بیازمایند. با عنایت به گشایش نماد معاملاتی پرسپولیس در جلسه معاملاتی شنبه به تاریخ ششم شهریور، هواداران و دیگر علاقمندان می‌توانند از تاریخ مذکور شانس خود را برای خرید سهام پرسپولیس و تبدیل شدن به یکی از سهامداران پرافتخارترین باشگاه ایران یا افزایش سهم بیازمایند.

 نماد《پرسپولیسح۱》مربوط به باشگاه پرسپولیس با شروع هفته آینده در بازار فرابورس، گشوده خواهد شد تا پس از عرضه سهام که در زمستان گذشته صورت گرفت، هواداران و علاقمندانی که خواهان در اختیار داشتن سهامی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه و تشکیلات ورزشی ایران و پر تماشاگرترین تیم ورزشی قاره آسیا هستند با ثبت سفارش خرید، شانس خود را برای این منظور امتحان کنند.

همچنین سهامداران محترم، با توجه به درج اطلاعات باشگاه در سایت کدال می‌توانند نسبت به تعیین کارگزار ناظر اقدام نمایند.
فرایند پذیره نویسی باشگاه پرسپولیس در اسفند سال گذشته انجام شد. بر این اساس پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران صورت گرفت.

سهام‌دارانی که قصد دارند میزان سهم خود را افزایش دهند یا هوادارانی که می‌خواهند در زمره سهامداران قرار بگیرند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

باشگاه پرسپولیس همچنین با تشکیل اداره امور سهام‌داران در روزهای گذشته در نظر دارد، ارتباط نزدیک‌تری را با سهامداران خود برقرار کند که در آینده نزدیک در این ارتباط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین کارشناسان بورس در کنار هواداران فوتبال منتظر هستند با توجه به گشایش نماد معاملاتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، ارزش سهام و در واقع ارزش مالی دو باشگاه را شناسایی کنند. قابل پیش بینی است که این موضوع در روزهای آینده موضوع کری‌خوانی‌های هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی نیز خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5pdl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس سازمان خصوصی‌سازی: استقلال ۱۲ میلیارد زیان و پرسپولیس ۱۴ میلیارد سود داشتند