تاریخ انتشار: 1401/06/05 18:21
کد خبر: 17252

شایعه داغ در فضای مجازی؛ عزت اللهی در تراکتور؟

آیا هافبک دفاعی تیم ملی، شاگرد قربان بردیف در تراکتور خواهد شد؟
شایعه داغ در فضای مجازی؛ عزت اللهی در تراکتور؟

سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش و خوش استیل ایران که همواره یکی از بازیکنان مورد توجه تیم های ایرانی در زمان نقل و انتقالات می‌باشد ولی چند سالی است فوتبال خود را خارج از کشور دنبال می کند، در این فصل مورد توجه تراکتور تبریز قرار گرفته به طوری که شایعه حضور او امروز در فضای مجازی قوت بیشتری گرفته است. 
این ستاره دوست داشتنی فوتبال ایران علی رغم این که در رده باشگاهی در طی چند فصل گذشته موفق عمل نکرده است،  اما همواره مورد توجه تیم‌های ایرانی بوده ولی سعید عزت‌اللهی در واکنش به این پیشنهادها اعلام کرده بود که قصد دارد فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

اما در این فصل از رقابت ها که منتهی به جام جهانی خواهد بود، دوباره شایعه حضور این ستاره ملی پوش در لیگ برتر ایران شنیده می شود وگفته می شود سرمربی تراکتور پیش از این با عزت‌اللهی برای حضور در تراکتور صحبت کرده و با توجه به استوری جدید هافبک تیم ملی که نشان می‌دهد او در راه ترکیه است، احتمالا عزت‌اللهی خرید جدید تراکتوری‌ها خواهد بود.

اما باید گفت که پیگیری خبرنگار فرتاک ورزشی گویای این مطلب است که این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و ماجرای پیوستن عزت‌اللهی به تراکتور صحت ندارد و این بازیکن برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و سفر او به ترکیه، فقط جنبه تفریحی داشته است.

باید دید در سالی که جام جهانی در میانه آن قرار دارد، عزت‌اللهی می‌تواند با یک انتخاب خوب، با آمادگی کامل آماده حضور در این تورنمنت بزرگ شود یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399njq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والیبال جوانان آسیا| عبور شاگردان مومنی‌مقدم از سد ژاپن