تاریخ انتشار: 1401/06/06 18:44
کد خبر: 17207

باید به این نساجی مطهری فرصت داد

کارشناس فوتبال مازندران در تحلیلش از دربی شمالی های لیگ برتر گفت: باید به این نساجی مطهری فرصت داد!
باید به این نساجی مطهری فرصت داد

 نساجی مازندران در دربی شمالی‌های لیگ برتر فوتبال ایران؛ برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تساوی دو دو متوقف شد. در این دیدار نساجی تا دقایق پایانی از حریف خود عقب اما در نهایت موفق شد برابر حریف انزلی چی خودش به تساوی دست پیدا کند. این اولین دیدار نساجی بعد از 2 سال دوری در وطنی قائمشهر بود.

آرمان رزقی کارشناس فوتبال مازندران در تحلیل خود از دیدار نساجی و ملوان، در گفتگویی با خبرنگاران، اظهار داشت: دو تیم درحالی رودرروی هم قرار گرفته بودند که در دو هفته ابتدایی لیگ نتایج قابل قبولی کسب نکرده بودند و می‌بایست در این بازی با برنامه کار می‌کردند.

 

وی ادامه داد: نساجی با توجه به شرایط میزبانی بازی را خوب شروع کرد. به دلیل اینکه تیم ملوان در میانه میدان و عمق خط دفاعی متراکم بازی می‌کردند، بازیکنان نساجی سعی میکردند توپ  را به کناره زمین ببرند و از ارسال‌های رضا جعفری و علی شجاعی و گاها حردانی استفاده کنند که در دقیقه 9 بازی روی ارسال رضا جعفری و به همین شیوه و دفع ناقص سنگربان ملوان و ریباند کریم اسلامی به گل رسیدند.

این کارشناس فوتبال مازندران افزود: در مقابل تیم ملوان دفاع را از زمین خودش شروع میکرد و بیشتر پرس را در یک سوم دفاعی زمین خودش انجام میداد و به محض اینکه توپ را تصاحب میکردند به سرعت از فاز دفاعی به فاز حمله میرفتند و از سرعت بازیکنان هجومی خودشان استفاده میکردند و به همین شیوه توانستند چهار دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر برسانند، البته به نظر من این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده شد.

وی همچنین از متضرر شدن نساجی از بحث داوری هم گفت و بیان داشت: برای دومین هفته است که نساجی از بحث داوری آسیب میبیند و امیدوارم VAR زودتر به لیگ ایران بیاید تا بیش از این باشگاه هایی مثل نساجی ضرر نکنند.

رزقی از این بازی گفت و بیان کرد: در دقیقه ۱۷ بازی هم ملوان میتوانست در یک ضد حمله توسط میلاد جهانی خطرساز ظاهر شود که با بی دقتی این بازیکن مازندرانی این موقعیت برای ملوان از دست رفت. بازی از دقیقه ۲۵ از سرعت و تب و تاب افتاد و واقعا سوئیچ ها و تعویض منطقه های بازی را از تیم نساجی شاهد بودیم که نیمچه فرصت هایی را روی دروازه تیم ملوان بوجود میآوردند که خیلی جدی و خطرساز نبود.

کارشناس فوتبالی مازندران ادامه داد: بازی در نیمه دوم تا دقایق ۶۰ بسیار کم افت و خیز و بی روح بود و چنگی به دل نمیزد.بازی بیشتر در میانه میدان انجام میشد و البته ملوان برتری نسبی نسبت به نساجی داشت و توپ را در اختیار داشت. در دقیقه ۶۶ بازی روی یک ضد حمله دیگر و تغییر منطقه بازی و شوت سنگین مسعود کاظمینی دروازه تیم نساجی باز شد.

وی افزود: بعد از این گل حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران دست به تغییراتی زد و آدامانیان مهاجم خارجی نساجی وارد زمین شد و قهاری را جایگزین غلامعلی بیگی کرد. که فشار را روی تیم ملوان بیشتر کند و روی همین فشار در دقیقه 72 روی یک خطایی که بازیکن ملوان انجام میدهد نساجی به گل میرسد و بعد از این گل هم با تعویض های طاهرخوانی و عبدی نساجی فشار را روی تیم ملوان بیشتر کرد اما در دقایق پایانی بازی با تعویض هایی که مازیار زارع انجام داد و اضافه شدن حسینی دفاع خودش را منسجم تر کرد و تمام ارسال هایی که روی دروازه تیم ملوان صورت گرفت به خوبی توسط دفاع دفع شد.

این کارشناس فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد:به نظرم باید به این نساجی فرصت داد چون هنوز تیم از نظر بدنی به آن شرایط بدنی ایده آل خودش نرسیده است. البته فوتبالی که به نمایش میگذارند مشخص است که روی آن کار کرده اند، بخصوص روی زمین که سعی میکنند با ایجاد مثلث هایی توپ را به فضای پشت فول‌بکهای تیم حریف برسانند و در محوطه جریمه از قدرت سرزنی کریم اسلامی استفاده کنند. در مجموع امیدوارم تیم نساجی به شرایط آرمانی خودش برسه و باعث خوشحالی هواداران پرشورش شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx65p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورزشگاه وطنی برای حقیقی خوش یٌمن نبود/عکس

خوشامد مربی سابق پرسپولیس به قلعه ببرها
فضای احساسی در ورزشگاه وطنی؛