تاریخ انتشار: 1401/06/10 18:20
کد خبر: 16992

تماشاگران دیدار فوتبال فجر شهید سپاسی و خبیر خرم آباد را رایگان می‌بینند

باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با انتشار اطلاعیه ای تماشای بازی این تیم مقابل خیبر خرم آباد در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور را برای تماشاگران در ورزشگاه حافظیه شیراز رایگان اعلام کرد.
تماشاگران دیدار فوتبال  فجر شهید سپاسی و خبیر خرم آباد را رایگان می‌بینند

دراین اطلاعیه که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: تماشاگران باید به هنگام ورود به ورزشگاه حافظیه کارت ملی و مدارک واکسن کرونا که حداقل ۲ دُز ترزیق کرده باشند را بهمراه داشته باشند.

خانه تکانی در فجر شهید سپاسی

فجریها برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته یک دست به یک خانه تکانی اساسی هم در کادر مدیریتی  هم کادر فنی و هم بازیکنان زده اند تا ناکامی فصل گذشته در لیگ برتر را جبران کنند.

این تیم برای لیگ دسته یک فصل کنونی  ۱۵ بازیکن جدید را به خدمت گرفته و با انتخاب مهدی رجب زاده به عنوان سر مربی که سابقه بازی در تیم های فجر و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد به دنبال آن است که در لیگ دسته یک قوی ظاهر شود.

سرمربی جدید تیم فجر در اولین اقدام کادر فنی گذشته را تغییر داد و سپس با گرفتن بازیکنان جدید و برپایی اردو در اصفهان و تهران سعی  دارد در این فصل مدعی نشان دهد.

فجریها نباید شخصیت دسته یکی پیدا کنند

شاگردان مهدی رجب زاده برای اینکه شخصیت دسته یکی پیدا نکنند باید در این فصل بتوانند دوباره جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنند و گرنه شاید به مانند گذشته که هشت سال طول کشید تا به لیگ برتر بیاید این بار هم این اتفاق بیفتد.

بدون شک حمایت سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر همچون گذشته که پای این تیم ایستاد می تواند در این فصل هم راهگشای فجر در صعود دوباره به لیگ برترباشد.

حواشی زیاد و دخالت افراد بیرونی، سقوط 

حواشی زیاد بین مدیرعامل این باشگاه و سرمربی  و برخی دخالت های بیرونی در لیگ برتر موجب شد که تیم دوباره به لیگ دسته یک سقوط کند و دودش به چشم هواداران این تیم رفت که خوشحال بودند تیم محبوبشان پس از هشت سال به لیگ برتر صعود کرده است اما خودزنی ها از جمله عوامل سقوط تیم بود هر چند تیم هم لیگ برتری بسته نشده بود.

تنها نماینده فارس در دسته یک 

هواداران تیم فجر شهید سپاسی شیراز بر این باور هستند که پس از انتقال تیم قشقایی به یزد باید از تیم فجر که تنها نماینده این استان در لیگ دسته یک است خوب حمایت شود تا دوباره شاهد حضور این تیم در لیگ برتر باشیم.

بازیکنان جدا شده 

علی نبی زاده، احمد زنده روح، یوسف وکیا، ایمان صادقی، میلاد کمندانی، علی فاتح، فرزان دانا، آرش ملک، دانیال کردستانی و علی ملایی بازیکنان  جدا شده تیم هستند که در لیگ برتر برای این تیم بازی کردند.

بازیکنان جدید 

فرزاد طیبی پور، حامد بحیرایی، رسول بهاروندی، حمید ملکی، محمدحسین خسروی، بهروز هوشمند، محمد آژیر، داوود رجبی، سید مهدی سجادی، یوسف بهزادی، علی آل کثیر، رضا مستعلی پور، آرام عباسی، سعید ایران خواه و مجید تاجیک هم بازیکنان جدید تیم فجر هستند که برخی از انها سابقه بازی در لیگ برتر را دارند.

همچنین ،مهدی رجب زاده به عنوان سر مربی، فرشید طالبی، رحیم خدایاری، رضا نصر و امیرحسبن ریاستی هم اعضای کادر فنی تیم فجر را تشکیل می دهند.

داستان یک سقوط 

به گزارش ایرنا تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از هشت سال دوری از لیگ برتر سرانجام در لیگ دوره بیست و یکم حضور یافت اما در پایان با قرارگرفتن در قعر جدول وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشت. 

 تیرماه ۱۴۰۰ بود که فجری ها با شکست دادن تیم گل ریحان البرز به لیگ برتر صعود کردند تا به انتظار هشت ساله هواداران این تیم ارزشی و با سابقه پایان وآنها را خوشحال کنند،اما این پایان کار نبود.
نتایج کسب شده توسط تیم فجر طی ۳۰ بازی و به جای گذاشتن آماری بسیار ضعیف در لیگ برتر دوره ۲۱، در نوع خود و در تاریخ  ۳۴ ساله این باشگاه بی سابقه بود که منجر به سقوط تیم به دسته یک شد.

تساوی در نخستین گام

زرد پوشان فجر شهید سپاسی در  فصل جدید لیگ دسته یک در هفته نخست در اصفهان مقابل تیم ون پارس این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند.

فجریها باید حداکثر استفاده از بازی‌های خانگی را ببرند تابتوانند به عنوان مدعی در ادامه مسابقات ظاهر شوند.

دیدارتیم های فجر سپاسی و خیبر خرم اباد ساعت ۴۵ / ۱۸ جمعه یازدهم شهریورماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هر دو تیم در بازی نخست خود یک امتیاز کسب کرده اند ضمن اینکه تیم خیبر هم با تغییر و تحولاتی که صورت داده است می خواهند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشند.

در مسابقات فوتبال دسته یک فوتبال کشور ( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره ۲۳ را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wol56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی‌های ناتمام عبدالله ویسی و شاگردانش/ تقسیم امتیازات بدون جنگ و خونریزی
فجر سپاسی شیراز 1 خیبر خرم آباد 1

جدال کلانتری و ویسی برای جبران
فجر سپاسی شیراز- خیبر خرم آباد؛