تاریخ انتشار: 1402/02/08 18:41
کد خبر: 7150

یامگا تماشاگر استقلال شد+ عکس

ستاره فرانسوی استقلال برای نخستین بار در این فصل به دلیل مصدومیت در یک بازی حضور ندارد.
یامگا تماشاگر استقلال شد+ عکس

 کوین یامگا یکی از مهره‌های ثابت و همیشگی استقلال از ابتدای فصل ۰۲-۱۴۰۱ بوده که در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته و فقط یک مسابقه مقابل هوادار تهران در هفته بیست و یکم را بخاطر محرومیت از دست داد، اما او مجددا از ترکیب آبی‌ها خارج می‌شود.

ستاره فرانسوی استقلال که در ۲۶ مسابقه این فصل لیگ برتر توانسته ۷ گل به ثمر رساند و علاوه بر آن دو گل هم در جام حذفی بزند، در شرایطی فردا مقابل پارس جنوبی جم غایب است که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شده و برای نخستین بار از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت در یک بازی حضور ندارد.

1868142

کوین یامگا که در اواخر نیمه اول دیدار حساس اخیرشان مقابل پرسپولیس پس از دفع توپ و برخورد با مهدی عبدی از زمین خارج شد و نتوانست به بازی ادامه دهد، فردا یکی از غایبان قطعی استقلال در جدال جام حذفی برابر پارس جنوبی جم است و از تهران بازی را تماشا می‌کند.

یامگا در حالی نمی‌تواند استقلال را در بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی همراهی کند که با دو گل زده در دیدار دور یک‌شانزدهم نهایی مقابل تراکتور، بهترین گلزن آبی‌ها در این رقابت‌ها به حساب می‌آید و پس از تمرین انفرادی و تماشای تمرینات گروهی در روزهای گذشته، فردا هم از تلویزیون بیننده مسابقه تیمش خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xae4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ۵ بازیکن استقلال مقابل پارس جنوبی