تاریخ انتشار: 1402/02/10 18:27
کد خبر: 7051

مصدومیت دی‌بروینه: اتفاقی که سیتی از آن می‌ترسید

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، برای دیدار امروز با فولام با تیمش به خانه حریف سفر نکرد و گواردیولا تایید کرد که او دچار مصدومیت شده است.
مصدومیت دی‌بروینه: اتفاقی که سیتی از آن می‌ترسید

 منچسترسیتی که با پیروزی بزرگش مقابل آرسنال حالا از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است امروز برای عبور از توپچی‌ها در جدول مقابل فولام قرار گرفته اما سیتیزن‌ها در این بازی ستاره اصلی خود در بازی با آرسنال یعنی کوین دی‌بروینه را در اختیار ندارند.

دی‌بروینه روز چهارشنبه در جریان پیروزی 4-1 سیتی مقابل آرسنال دو گل زده و یک پاس گل داده بود. پپ گواردیولا در پایان آن مسابقه اعلام کرد که دی‌بروینه آسیب‌دیدگی جزئی‌ای پیدا کرده و به همین دلیل 10 دقیقه قبل از پایان مسابقه تعویض شده است.

1869130

با اینکه به نظر می‌رسید گواردیولا چندان نگران مصدومیت ستاره بلژیکی نیست اما امروز مشخص شد مصدومیت او آنقدر جدی بوده که دی‌بروینه با سیتی برای بازی با فولام به خانه این تیم سفر نکرد.

 

سیتی که بعد از بازی با فولام دیدارهای حساسی مقابل وستهم، لیدز و رئال مادرید دارد امیدوار است هافبک تاثیرگذارش هر چه سریعتر این مصدومیت را پشت سر گذاشته و به میدان برگردد.

واکنش رسمی منچسترسیتی به سفر نکردن دی‌بروینه به همراه تیم در سفر به خانه فولام این بوده که او از نظر آمادگی بدنی در آمادگی صد در صدی نبوده است.

گواردیولا در آستانه شروع دیدار تیمش با فولام به دوربینهای تلویزیونی گفت:" کوین حالش خوب نبود. او مصدوم شده و نمی‌توانست با تیم سفر کند". پپ در پاسخ به این سوال که تخمینش از زمان بازگشت ستاره بلژیکی چیست گفت در این باره نمی‌تواند اطلاعات دقیقی بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xjk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی بالاتر از آرسنال قهرمان لیگ برتر! +عکس